کارشناس مذهبی:

افتخار سبزپوشان پاسداری از میهن است

کارشناسان مذهبی بهاباد گفت: نامگذاری میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار و ارج نهادن به سبزپوشانی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی از مرزهای ایران اسلامی پاسداری کردند؛ افتخاری برای پاسدارن است.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۶۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام مهدی خدادادی در جشن میلاد امام حسین (ع) و روزپاسدار اظهارداشت: روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاور مردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند.

خدادادی بیان کرد: امام حسین (ع) پس از حضور۱۰ساله در کنار برادر بزرگوارشان و به دنبال شهادت مظلومانه آن حضرت، به مدت ده سال امامت جهان اسلام را بر عهده گرفتند و سرانجام با رشادت‌های خود در راه دین و پاسداری از آن، جان خود و اهل بیت شأن را تقدیم اسلام کردند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) بزرگ‌ترین پاسدار دین و آزادگی است، افزود: نامگذاری این روز مبارک به نام روز پاسدار و ارج نهادن به سبزپوشانی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی از مرز‌های ایران اسلامی پاسداری کردند؛ افتخاری برای پاسدارن است.

این کارشناس مذهبی اظهارداشت: سیدالشهدا (ع) به عنوان یکی از حجت‌های خدا، در پای‌بندی به صفات اخلاقی و انسانی، سرآمد عصر خود بود.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین در این مراسم با تبریک روز جانباز از جانبازان همیشه سرافراز به عنوان راست قامتان دفاع از ولایت و ملت نام برد و عنوان کرد: اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی ایران درسایه ایثار و شجاعت رزمندگان، بویژه بسیجیان و پاسداران در هشت سال دفاع مقدس بوجود آمده است.

خدادادی با بیان اینکه پاسدار، اصلی‌ترین درخت انقلاب است که ریشه در قیام امام حسین (ع) دارد خاطر نشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول سالیان در تاسی به سالارشهیدان و صیانت از آموزه‌های مکتب آن حضرت جانفشانی کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار