روز پاسدار nv مسجد مکی زاهدان چه گذشت ؟/ وحدت بین شیعه و سنی عامل ترس و وحشت دشمن است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: جمعی از فرماندهان سپاه به مناسبت روز پاسدار ‏در مصلی اهل‌سنت زاهدان حضور یافته و این روز را به مردم تبریک گفتند.‏
کد خبر: ۹۴۹۵۳۸۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردارعلی خلیل آبادی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس جنوب شرق در جلسه هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه در زاهدان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به کلام امام که فرمودند تکلیف ما را حضرت سیدالشهداء(ع )تعیین کرده است،گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی رسالت محور است که رسالتش همان رسالت حضرت سیدالشهداء(ع ) است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی موهبت الهی است، که خداوند به این مردم عطا فرموده است و موهبت های الهی را کسی نمی تواند در آن شبهه ایجاد کند که در عین حالی که انقلاب توفنده و جلورونده باید باشد برای این پیشروندگی و جلوگیری از آسیبها و گزندهاکه ممکن است در حرکت انقلاب تاخیرهایی بوجود بیاورد، حضرت امام (ره)دستور تشکیل سپاه را دادند.

سردار خلیل آبادی، با بیان اینکه ما صاحب انقلاب نیستیم و صاحب اصلی انقلاب مردم هستند، تصریح کرد: ما برای پاسداری از این انقلاب جانمان را فدا خواهیم کرد و حافظ انقلاب هستیم و باید در راه حرکتی که مردم ناشی از اعتقادات خود و پیروی از اسلام قرآن و راهنمایی علما در راس همه حضرت امام (ره )حرکتی را آغاز کرد آن پا برهنگان ، آدم های دردمندی که درد دین و مردم را داشتند و انقلاب کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند ما پشتوانه آنها هستیم ، حافظ انقلابی که آنها به ثمر رساندن ما پشتوانه آنها هستیم .

وی با اشاره به دو ویژگی شخصیتی حضرت عباس(ع )صدق و وفا ،اذعان داشت: سپاه حافظ این انقلاب است و به رسالتش هم عمل می کند و تا پای جان هم به خدمتگزاری مردم افتخار می کند،سپاه در اهدافی که برای آن تعریف شده با تاسی از حضرت عباس(ع )به مردم خدمت می کنند.

این مقام مسئول با تاکید به این فرموده حضرت امام(ره ) "محل امتحان هر شخص مسئولیتی است که برعهده او گذاشته شده است."خاطرنشان کرد: وقتی که بتوان صداقت خود را بالا برد در برابر وظیفه ای که برای هر شخصی وارد شده است کسی که صادق و وفادار باشد،مردم مشتاق وفاق و برادری وعدالت او هستند ما وظیفه داریم که در راستای این وفاداری و صداقت و...کوشش کنیم .

وی با بیان ارزشمندی خبر یادآور شد: خداوند در قرآنی کریم از خبر با واژه" نبا " یعنی خبرعظیم یاد می کند ،بنابراین موضوع خبر بسیار مهم است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس جنوب شرق با اشاره به سخن شهیدبهشتی که "تشکیلات باید آهنگ عبادت داشته باشد"، اظهار داشت: باید بتوانیم خبر را به طور صحیح انتقال دهیم و مردم به این انتقال اعتماد خواهند کرد کسانی که خبر دروغ به مردم غالب می کنند در سایه خبرهای صحیح است که به مردم می دهند یک خبر صحیح که ضرری برای آنها ندارد می دهد ودرکنارش مسائلی که مدنظر آنها نیست به مردم القاء می کنند تحقیق از یک موضوع بسیار مهم است وقتی یک رسانه رسمی یک موضوعی را می خواهد اعلام کند حتما باید مطمئن باشد، این خبر صحیح است یا این خبر به یک موضوعی ممتد میشود که به یک خبر صحیح می رسد.

وی در ادامه افزود: اگر مقاومت اول به درستی انجام نشود و کسانی که باید مردم را توجیه کنند درست این موضوع را القاء نکنند،حتما باشکست مواجه می شود و دشمن حتمابا ضربه اول موفق می شود . اما اگر مردم این توانایی را داشتند که در این اتفاق و حادثه ای که رخ داد مقاومت اولیه را انجام دادند و کسانی که مسئولیت را برعهده دارند مقاومت اول را به مردم القاء کنند این مردم شکست نمی خورند .

سردار خلیل آبادی اذعان داشت: موضوع بسیار مهم است ما هم مسئولیم که خبر اول را برای روایت شما سریع به دست شما برسانیم .

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ،موضوع مهم بعدی را قرائت عنوان کرد و افزود :خبرنگار رسالتی دارد که باید پایبندی به این مردم و انقلاب داشته باشد .که به هیچ وجه دیگر قرائتها را در آن خبری که می داند صحتش چیست را نباید دخالت بدهد خبرنگارها در این موضوع بسیار موثرند و باید در این موضوع مراقبت کنند .

خلیل آبادی با اشاره به نیات پلید رسانه های معاند، گفت: ما می دانیم رسانه های خارجی چه پول های گزافی می گیرندو چه اقداماتی انجام می دهند، برملا کردن هویت رسانه های بیگانه که بهیچ وجه خیر ما را نمی خواهند یکی از وظایف بسیار مهم خبرنگار ها استحقیقت برخی خبرها را نباید به خبرگزاری خارجی استناد کرد ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم به اخبار ما استناد کنند .

سردار خلیل آبادی ، با توجه به این فرمایش مقام معظم رهبری (حفظه الله )،" اقدامات خود را به مردم بگوئید." یادآور شد : باید بپذیریم که دشمنان اسلام به این وحدت ما حمله می کنند .

رسالت ماست که چگونه به مردم بگوئیم که رسانه های معاند خیرما را نمی خواهند وتخریب افکار مردم بسیار ساده است شما با یک خبر سنجیده حتی با یک راست سنجیده و نابجا ممکن است مردم را چنان تخریب کنید که مدتها طول بکشد تا آن شکاف ترمیم شود.

ارسال نظرات