به مناسبت روزپاسداربرگزارشد؛

پاسداران خط شکنان گام دوم انقلاب هستند

مراسم نشست روشنگری به مناسبت روزپاسدار درسپاه ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۰۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، در نشست روشنگری در جمع پاسداران و بسیجیان ضمن تبریک اعیادشعبانیه و روز پاسدار گفت: هرچه دشمن می‌گوید بگوید هرچه می سوزد بسوزد ولی سپاه دست از آرمان‌های خودش بر نخواهد داشت، ما به خود می بالیم که در مجموعه خدمت می کنیم که رهبر معظم انقلاب امروز با افتخار از اسم سپاه یاد می کند.

وی افزود: امروز روز تولد اسلام است، انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن دوباره تولد یافت، در اغتشاشات ۱۴۰۱ باز هم می‌توان گفت تولد دوباره اسلام را داشتیم، دشمن خوب برنامه‌ریزی کرده بود ولی از دل پاسداران و مردم ما خبر نداشت و این از الطاف خداوند متعال است.

سرهنگ نکوئی درادامه با اشاره به این مطلب که تنها قشری که جلوی پیشروی دشمن را گرفتند پاسداران و بسیجیان بودند، گفت: اگر امروز به پاسداران بی احترامی می شود، ولی برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جانشان را هم می دهند.

وی ادامه داد: در اغتشاشات حدود ۸۰ نفر به شهادت رسیدند که بیش از ۷۰ نفر از آنها بسیجیان وپاسداران بودند این یعنی اینکه انقلاب اسلامی فدایی دارد انقلاب اسلامی صاحب دارد،انقلاب اسلامی خط شکن دارد.

فرمانده سپاه نیکشهراضافه کرد: دشمنان بیش از چندین هزار نشست و برنامه برای تجزیه این کشور و نابودی انقلاب به کار گرفتند ولی با تریبون نمی توانند مسیر انقلاب را عوض کنند تا امروز پاسداران و غیور این مرز و بوم هستند مسیر انقلاب با قدرت پیش خواهد رفت. ما به خود می بالیم که نام ما، لباس ماو راه ما در مسیر شهداست.

این مقام مسئول تصریح کرد: این روز را به خاطر ولادت بزرگ پاسدار دین اسلام روز پاسدار نامگذاری کردند تمامی بسیجیانی که در این مسیر قرار دارند پاسداران انقلاب اسلامی هستند سپاه دربعدمعنوی درتمامی ارگان های نظامی حرف اول رامی زندو اگر بعد معنوی سپاه نبود، پاسداران و جانبازان نمی توانستند در مسیر انقلاب گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار