اخ الصنایع در محله امام خمینی (ره) خبر داد:

اختصاص زمین فوتبال چمن مصنوعی در محله امام خمینی (ره) تا پایان فروردین ماه

شهردار منطقه ۱۰ با حضور در سرای محله امام خمینی (ره) با شهروندان این محله دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از دیدار مردمی، در جمع معتمدین و مدیرسرای این محله، از اختصاص یک زمین فوتبال چمن مصنوعی ویژه جوانان و نوجوانان محله امام خمینی (ره) تا پایان فروردین ماه سال آتی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۲۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در ادامه دیدارهای مردمی شهردار با شهروندان منطقه ۱۰، صبح پنجشنبه «مهدی اخ الصنایع» با حضور در سرای محله امام خمینی (ره) با شهروندان این محله دیدار و به درخواست و مشکلات آنها رسیدگی کرد.

در ادامه، شهردار منطقه در جلسه هم‌اندیشی با معتمدین محله و همچنین مدیر و کارکنان سرای محله امام خمینی (ره) که جمعی از معاونان و مدیران منطقه ۱۰ نیز حضور داشتند، گفت: تعریض گذر خیابان امام خمینی (ره) در تقاطع خیابان خوش، یکی از دغدغه‌های اساسی شهروندان این محله و منطقه بود که پس از سال‌ها، به انجام رسید.

وی به زمستان سرد تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت، با اجرای طرح حامی، افراد آسیب‌دیده اجتماعی از سطح محله جذب شده‌اند و چهره عمومی شهر در این خصوص کنترل شده است.

شهردار منطقه به تحقق روشنایی گذر نواب پس از سال‌ها که دغدغه شهروندان بود، پرداخت و تصریح کرد: در حال حاضر روشنایی کامل گذر پشت شهید نواب صفوی با همکاری اداره برق منطقه تامین شده است و بازدیدهای شبانه نیز از این محدوده انجام می‌شود تا در صورت خاموشی احتمالی، موارد گزارش تا رفع خاموشی شود.

اخ الصنایع در این دیدار از اختصاص یک زمین فوتبال چمن مصنوعی ویژه جوانان و نوجوانان محله امام خمینی (ره) تا پایان فروردین ماه سال آتی خبر داد.

جلسات ملاقات مردمی شهردار منطقه با شهروندان برای رفع مشکلات مرتبط با مدیریت شهری، در روزهای پایانی هفته در سراهای محلات و در روزهای دوشنبه در ساختمان ستادی و یکی از مساجد منطقه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات