خبرهای داغ:

دیدار وابلاغ پیام و سلام گرم مقام معظم رهبری به جانبازان هندیجان +تصاویر

دیدار و تجلیل ازجانبازان هندیجان همراه باابلاغ پیام سلام گرم و صمیمی مقام معظم رهبری توسط امام جمعه شهرستان هندیجان به جانبازان به مناسبت اعیاد شعبانیه وولادت حضرت ابالفضل العباس ع(ع) روز جانباز انجام گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۱۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، پیام گرم و صمیمی و مهربانانه مقام معظم رهبری توسط امام جمعه شهرستان هندیجان با دیدار با جانبازان هندیجان و خانواده های بزرگوار آن ها با حضور معاون فرماندار ، فرمانده ناحیه سپاه و رئیس بنیاد شهید به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل العباس( ع) روز جانباز ابلاغ شد.

امام جمعه شهرستان هندیجان حجت والمسلمین سید عبدالحمید حسینی با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت ابولفضل العباس علیه السلام و حضرت امام سجاد علیه السلام و فرارسیدن میلاد حضرت امام مهدی (عج) در دیدار با جانبازان و خانواده محترم آنها خواستار تکریم بیشتر جانبازان و رسیدگی به امور جانبازان شهرستان شد.

وی افزود : جانبازان با رشادت های خودشان حماسه ها آفریدن ودر مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و مبارزه کردند تا به مقام ارزشمند جانبازی نائل آمدند و هر عزتی که داریم با وجود شهدا و جانبازان محقق شده است .

در دیدار و تجلیل ازجانبازان شهرستان هندیجان، امام جمعه ،معاون فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه، رئیس و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و روابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه و بسیج رسانه به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابالفضل العباس( ع) روز جانباز حضور داشتند و ایثار و رشادت های شهدای والامقام ، رزمندگان و جانبازان و آزادگان را گرامی دانستند. ‌

پس از ابلاغ پیام سلام گرم مقام معظم رهبری با تبریک ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) وروز جانباز توسط امام جمعه شهرستان هندیجان با استقبال و خوشحالی جانبازان بزرگوارو خانواده های محترم آنها قرار گرفت و اعیاد شعبانیه را به مقام معظم رهبری تبریک و ارادت خودشان را ابراز نمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها