سرپرست پایانه های نفتی ایران:

پایانه نفتی جاسک طرحی ملی و راهبردی تضمین استمرار صادرات نفت را به همراه دارد

پایانه نفتی جاسک به عنوان طرحی ملی و استراتژیک که با مدیریت دولت و راهبری شرکت ملی نفت ایران در دریای عمان انجام می شود.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۳۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

پایانه نفتی جاسک طرحی ملی و راهبردی تضمین استمرار صادرات نفت را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران به همراه جمعی از مدیران به منظور بررسی وضعیت پایانه نفتی جاسک از این پایانه بازدید کردند

 
سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان شرکتی  عملیاتی، تخصصی و حرفه ای که در حوزه های دریافت، ذخیره سازی، اندازه گیری، عملیات صادرات و واردات نفت، میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت دارد.
 
 عباسی غریبی خاطر نشان کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران با توان عملیاتی، تجربه و تخصص کارکنان حرفه ای خود قادر به انجام عملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش های عظیم در سرتاسر خلیج فارس و دریای عمان به منظور انجام صادرات نفت و میعانات گازی کشور بر اساس سیاستهای اعلامی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و امور بین الملل با نظارت اداره کل نظارت بر صادرات وزارت نفت بدون هیچ گونه وقفه و خللی مأموریت های ابلاغی را انجام می دهد.  
 
غریبی ادامه داد: کشور ایران به دلیل قرار گرفتن در منطقه استراتژیک خاورمیانه همیشه شاهراه تولید و تقسیم انرژی در دنیا مطرح بوده است.
 
وی افزود: وزارت نفت در دریای عمان و پایانه صادراتی جاسک به خوبی از این ظرفیت بالقوه ژئوپلیتیکی برای صادرات نفت از کوتاه ترین مسیر برای تحویل محوله به مشتریان استفاده بهینه می نماید.
 
غریبی تصریح نمود: پایانه نفتی جاسک به عنوان پشتیبانی مطمئن برای پایانه های موجود، توان تضمین استمرار صادرات نفت خام، کاهش هزینه های مشتریان، افزایش قدرت چانه زنی و   اشتغال‌زایی را به همراه دارد.
ارسال نظرات