خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار قزوین؛

جهاد تبیین یعنی با هر توانمندی، احیاگر ارزش های دفاع مقدس باشیم

کبیری اظهار کرد: سرزمین دفاع مقدس، آبروی نظام جمهوری اسلامی است و شب های عملیات کربلای ۴ شب های قدر بوده است. هر کس با هر ابزاری که در دست دارد؛ با قلم، بیان و هر ابزار دیگری، مدافع این جریان فرهنگی بزرگ می تواند باشد و در واقع احیاگر دفاع مقدس می شود.
کد خبر: ۹۴۹۵۷۸۳
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز با حضور مسوولان استانی مراسم بدرقه کاروان مسابقات رالی راهیان نور از محل سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار و این مسابقات به صورت رسمی آغاز شد.

ابوالحسن کبیری معاون سیاسی استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: راهیان نور فناوریی بود که ما را با سرزمین های رحمت و برکت اشنا کرد. مقام معظم رهبری اولین قدم را در این اقدام هنرمندانه و به نوعی دفاعی برداشتند. 

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند با هر ابزار هنری که می توانید دفاع مقدس را احیا کنید. احیای دفاع مقدس نوعی مرزبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است. یعنی همین حرکت شما به نوعی دفاع از حریم و ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

کبیری اظهار کرد: سرزمین دفاع مقدس، آبروی نظام جمهوری اسلامی است و شب های عملیات کربلای ۴ شب های قدر بوده است. هر کس با هر ابزاری که در دست دارد؛ با قلم، بیان و هر ابزار دیگری، مدافع این جریان فرهنگی بزرگ می تواند باشد و در واقع احیاگر دفاع مقدس می شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب، احیای دفاع مقدس، مرزبانی از جمهوری اسلامی است و این حرکت شما، یک حرکت عبادی، سیاسی است و حرکتی است که دفاع مقدس را در ذهن نسل جدید که آن دوران را تجربه نکرده اند زنده می کند.

معاون سیاسی استاندار قزوین در ادامه عنوان کرد: باید مسیر عملیاتی فکه، هویزه و دیگر نقاط که بهترین عزیزانمان در آنجا به شهادت رسیدند برای این نسل جدید روایت شود و از نزدیک با این فضاها آشنا شوند. شهدای بزرگی که در این مناطق عملیاتی به پیشگاه الهی و در راه حفظ آرمان های وطن هدیه شدند و برکت و اقتدار را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند و مقام معظم رهبری فرموند؛ هر دستاوردی که این نظام جمهوری اسلامی به دست بیاورد حاصل خون جوانان شهید است.

وی افزود: استکبار جهانی در مقابل این عظمت زانو زد اما با هر حرکتی می خواستند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند و به برکت خون شهدایی که نثار دین و میهن شدند، توانستیم با تهدیدات دشمن مقابله کنیم. در این دوران از دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدای علم وفناوری و شهدای امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تمام دستاورد ها ماحصل خون پاک شهیدانی است که در این مناطق نثار شده و اگر شما در انجا حظور پیدا می کنید در واقع از کسانی که همین امنیت و عزت و ارامش را نه تنها برای ملت ایران بلکه ملت سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن به ارمغان آوردند تحلیل می کنید و همه اینها مرهون خون عزیز شهدای ۸ سال دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها