تجلیل از جانباز فعال فرهنگی و رسانه ای در پیشوا

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا در روز جانباز از یکی از فعالان فرهنگی و رسانه ای ایثارگر تجلیل بعمل آورد.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۱۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، در روز جانباز که مصادف با هفته فرهنگ و هنر شهرستان پیشوا بود در نمایشگاهی که به همین منظور برپا گردیده و آثار هنرمندان هنرهای تجسمی و صنایع دستی شهرستان پیشوا در آن به نمایش گذاشته شده بود در حضور مسئولین از محمد امامی فعال حوزه فرهنگ و رسانه تجلیل بعمل آمد.

حسین قربانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا در مراسمی در حضور فرماندار، معاون فرماندار، روسای ادارات میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور فرماندار در امور بانوان، روسای انجمنهای فرهنگی و هنری و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه از بسیچجی جانباز محمد امامی از فعالین حوزه فرهنگ و رسانه طی لوح و هدیه ای تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

محمد امامی در حال حاضر سرپرست و خبرنگار روزنامه قدس و خبرگزاری قدس آنلاین تهران و همچنین مسئول کانون خدمت رضوی ( خادم یاری در شهرستان پیشوا ) می باشد.

وی بیش از ۲۳ سال فعالیت در حوزه فرهنگ و رسانه دارد که سرپرستی بیش از ۲۰ کانون خدمت رضوی در شهر و روستاها را بر عهده دارد و فعالیتهای مختلفی همچون کمک به نیازمندان، درمان و … را انجام می دهند.

محمد امامی در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شهر شلمچه به درجه جانبازی نائل شد و این خاطره خوش را از افتخارات بزرگ زندگی خود می داند.

 

انتهای پیام/حیدری

ارسال نظرات
آخرین اخبار