جمع آوری کمک های مردمی زهک برای زلزله زدگان

جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان آذربایجان غربی به همت حوزه قدس شهرستان زهک انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۲۰
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک ،صادق غفران مجتبی پور، فرمانده حوزه بسیج قدس سپاه زهک گفت: در پی وقوع زلزله در شهرستان آذربایجان غربی و بی خانمان شدن عزیزانی در شهر ، حوزه بسیج قدس شهرستان زهک اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به مردم زلزله زده این شهر کرد.

وی در ادامه افزود : خوشبختانه با همت و همیاری مردم مبلغ 10میلیون تومان، 30 عددپتو و 5 بخاری نفت سوز سولان جمع آوری و برای رفاه حال زلزله زدگان ارسال شد.

صادق غفران مجتبی پور،با اشاره به معنای والای انفاق و کمک و دستگیری از نیازمندان و کسانی که دچار حادثه شدند ،تصریح کرد: انسانیت غذا دادن به فقرا نیست! زمانی که اندازه آن انسان نیازمند ،گرسنه باشی وغذایت را به او بدهی انسانی .

فرمانده حوزه بسیج قدس سپاه زهک، ضمن قدردانی از ملت شریف و مقاوم ایران ، برادران و خواهران ایمانی و‏‎ ‎‏روحانیون معظم و دولت خدمتگزار و مسئولین متعهد در امر کمک رسانی به هموطنان‏‎ ‎‏زلزله زده ،خاطرنشان کرد : مسئلۀ مهم‏‎ ‎‏و مشکل اساسی این عزیزان در وضع کنونی بازسازی خانه های ویران شده و تجدید بنای‏‎ ‎‏منازل آنان است، لازم است هر چه زودتر برای انجام این امر مهم اقدام مقتضی و‏‎ ‎‏سریع صورت گیرد.‏

ارسال نظرات