خبرهای داغ:
حجت الإسلام والمسلمین ایمانی گفت: داشتن علم و تقوای سیاسی لازمه و زیربنای امر هدایتگری است ،اگر ما خودمان تقوا داشته باشیم حرف های ما می تواند اثر بخشی داشته باشد
کد خبر: ۹۴۹۵۸۲۸
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

تقوای سیاسی و مجهز بودن به علم و دانش شاخصه بارز هادیان سیاسی است/ فروتنی در امر هدایتگری می تواند پیش برنده باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الإسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی سپاه نینوا استان گلستان گفت: هرکسی که بتواند نفس خودش را مدیریت کند آنگاه می تواند در بین مردم امیری کند.

وی افزود: داشتن علم و تقوای سیاسی لازمه و زیربنای امر هدایتگری است ،اگر ما خودمان تقوا داشته باشیم حرف های ما می تواند اثر بخشی داشته باشد. بکارگیری علم در امر هدایتگری جامعه می تواند مهمترین مشخصه یک هادی سیاسی باشد. و حسن خلق و فروتنی در امر مربیگری و هدایتگری می تواند پیش برنده باشد.

ایمانی در خصوص وظایف هادیان سیاسی در مقابل مخاطبین تصریح کرد: هادیان سیاسی باید خلوص در کسب علم و معرفت داشته باشند و مطالب را به سادگی و قابل فهم برای مخاطبین بیان کنند و در این مسیر باید از شیوه های مختلف برای ارائه اطلاعات داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا خاطرنشان کرد:گوش دادن دقیق به شبهات مطرح شده و پاسخگویی به آنها، مورد تفقد قرار دادن مخاطبین و توجه محبت آمیز،ارائه مطالب علمی در خور شان و منزلت مخاطبین و تشویق آنها به کسب علم و دانش و مطالعه بروز در زمینه مسائل روزمی تواند از دیگر وظایف یک هادی سیاسی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها