خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان:
همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان دانش آموزان را به خواندن مناجات شعبانیه توصیه کرد و گفت: ماه مبارک شعبان، ماه جلب محبت الهی است.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۴۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره شهید کرمی و شهیدان کریمی آرمان در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان به همت پایگاه شهیدان کریمی آرمان حوزه شهیده سیف و مدرسه ابتدایی شهید کرمی همدان همراه با اجرای سرود همگانی در خصوص شهدا، مسابقه، اهدای جوائز و... برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در خصوص فضائل ماه مبارک شعبان اظهار کرد: همانطور که ایام سال آغاز و پایانی دارد، فصل بندگی خداوند هم آغاز و پایانی دارد، پایان بندگی خداوند ماه مبارک شعبان است و آغاز آن ماه مبارک رمضان است.

سرهنگ ابراهیم بختیاری در ادامه دانش آموزان را به خواندن مناجات شعبانیه توصیه کرد و افزود: این ماه مبارک ماه جلب محبت الهی است.

وی عنوان کرد: شهدا با خداوند متعال رفیق و دوست بودند و هر آنچه خداوند امر فرمود انجام دادند و به درجات بالا رسیدند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با تأکید بر پیروی از سیره شهدا تصریح کرد: ارتباط با خداوند متعال، احترام به والدین و برنامه‌ریزی برای زندگی خود سه اصلی است که شما نوجوانان عزیز می‌توانید با عمل به آنها موفقیت خود را رقم بزنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات