خبرهای داغ:
حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه شهر آشخانه در جلسه تجلیل از سرگروهها و مربیان صالحین گفت: حلقه های صالحین نقش موثری در تربیت دینی نسل امروز دارند و باید اساس امید بخشی به مردم شوند.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۸۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه شهر آشخانه در جلسه تجلیل از سرگروهها و مربیان صالحین گفت: حلقه های صالحین نقش موثری در تربیت دینی نسل امروز دارند و باید اساس امید بخشی به مردم شوند.

وی گفت: در جامعه امروزی بیش از گذشته نیاز است نسل های جوان را به گونه ای تربیت کرد آینده روشنگری برای این انقلاب اسلام و رقم بخورد

شریعتی نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است بین جوانان و انقلاب فاصله بیفکند، بنابراین افزایش بصیرت، آگاهی، علم و سواد روز، شناسایی اهداف دشمن، خنثی سازی برنامه های دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم برنامه های است که باید سرلوحه کار قرار گیرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان سرگرد حسن نوری در ادامه ضمن تاکید بر به روزرسانی بیان موضوعات مختلف در حلقه های صالحین و تاثیر بسزا بر نسل های جوان در جامعه گفت: این کلاس ها با هدف ایجاد و پایداری اصل مشورت و وحدت و شناخت خودشناسی و عمل به موقع نیروهای بسیجی در برابر حربه های جنگ نرم دشمن دایر می شود.

نوری افزود: حلقه های صالحین مکانی برای فعالیت در جنگ نرم با دشمن است که امروزه بیش از دوران جنگ تحمیلی وارد جنگ با دشمن هستیم تا نگذاریم هویت و افکار جوانان ما را مورد هدف قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها