خبرهای داغ:
مسئول مهرواره بانور شهرستان بهار خبر داد

تقدیر از ۳ بانوی بهاری در اختتامیه جشنواره مهرواره بانور استان همدان

 همدان-مسئول مهرواره بانور شهرستان بهار از تقدیر از سه بانوی بهاری در اختتامیه جشنواره مهرواره بانور استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۱۳
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

افسانه محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره مهرواره بانور در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با حضور دبیر مهرواره  بانور  کشور و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

وی افزود: جشنواره مهرواره بانور ویژه بانوان به همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان، با هدف حل مسائل خانواده و جمعیت با محوریت مسجد در دو بخش حل مسئله و خاطره نویسی از ۳۰ مرداد تا ۹ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد.

مسئول مهرواره بانور شهرستان بهار بیان کرد: سه نفر از برگزیدگان شهرستان بهار از میان ۱۷۱ شرکت کننده شهرستان ضمن انتخاب مسئله‌هایی که مرتبط با خانواده و جمعیت در محله آنها بود و تلاش برای حل مسئله با محوریت مسجد و مردم محله، موفق به کسب بیشترین امتیاز شدند که در این مراسم از نفرات برگزیده استانی و شهرستانی، بانوان کارآفرین، فعال و تأثیرگذار تجلیل و قدردانی شد.

وی ادامه داد: خانم‌ها سیما ظرافتی از شهر لالجین، مریم فرخی تابش و زهرا طاووسی تابش از بهار با کسب رتبه‌های اول تا سوم موفق با عنوان برگزیدگان اختتامیه جشنواره مهرواره با نور شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات