خبرهای داغ:
معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم:

تلاش بسیج و سپاه بر مقدمه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم گفت: تلاش سپاه و بسیج این است که ظرفیت بالای شبکه فرهنگی این نهاد بتواند در راستای اهداف والای اسلامی، مقدمه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۶۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

تلاش بسیج و سپاه بر مقدمه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است

سرهنگ هادی بادینلو در حاشیه دوره«هم‌عهدی»ویژه مسوولان فرهنگی نواحی بسیج کشور در گفت وگو با خبرنگار بسیج، ابراز داشت: برگزاری این دوره در جوار مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله، سبب ایجاد فضای معنوی در بین شرکت‌کنندگان شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم یادآور شد: نام این دوره «هم‌عهدی» نام‌گذاری شده تا مدیران فرهنگی نواحی بسیج کشور با امام زمان عجل الله فرجهم الشریف عهد سربازی ببندند.

وی عنوان کرد: تلاش سپاه و بسیج این است که ظرفیت بالای شبکه فرهنگی این نهاد بتواند در راستای اهداف والای اسلامی، مقدمه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم عنوان کرد: در این دوره آموزش‌های لازم به شرکت‌کنندگان و مدیران فرهنگی نواحی بسیج ارائه می‌شود و از طریق آن این آموزش‌ها به پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در شهرهای مختلف کشور منتقل خواهد شد.

سرهنگ بادینلو با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال کتمان ایام‌الله‌ها است، بیان داشت: یکی از اهداف این دوره، ایفای نقش ویژه در جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و همچنین برگزاری شایسته مناسبت‌های مذهبی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار