زنجان-آیین پایانی مهرواره استانی "گاهی به آسمان نگاه کن" در مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، به همراه بخش جنبی نمایشگاه آثار منتخب این مهرواره برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۸۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

آیین پایانی مهراوه استانی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛آیین پایانی مهرواره استانی "گاهی به آسمان نگاه کن" با حضور سرپرست کانون استان، کارشناسان و همکاران مراکز استان به همراه جمعی از اولیا، اعضا مرکز و برگزیدگان مهرواره در مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، به همراه بخش جنبی نمایشگاه آثار منتخب این مهرواره برگزار شد.

 

این مهرواره با هدف ترویج علم نجوم در بین کودکان و نوجوانان و عموم مردم و افزایش سطح علمی علاقه‌مندان به مفاهیم علمی در چهار بخش: عکاسی نجومی، دست سازه‌های نجومی، قصه‌گویی و پادکست، مقاله‌نویسی برگزار گردید.

 

بر همین اساس، شرکت کنندگان در سه گروه سنی نونهال/ نو نگاه/ ارشد و گروه مربیان می‌توانستند در این مهرواره شرکت کنند.

 

شیرین دارائی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین پایانی مهرواره «گاهی به آسمان نگاه کن» با قدردانی از برگزار کنندگان این مهرواره گفت: نجوم شاخه‌ای از علوم است که زمینه اجرای فعالیت‌های متنوع و جذاب برخوردار است و موجب جذب گروه‌های سنی مختلف مخاطبان و علاقمندان آسمان شب به این مرکز شده است.

 

سپس دبیر مهرواره و مسئول مرکز علوم و نجوم ضمن خوشامدگویی و بیان اهمیت علم نجوم و علاقمند بودن بسیاری از کودکان و نوجوانان به این شاخه از دانش، برگزاری مهرواره را بستری مناسب برای رشد و اعتلای دانش و بینش کودکان و نوجوانانی دانستند که همواره با لذت به آسمان شب می نگرند.

 

طلعت آقاجانلو همچنین در خصوص روند اجرایی و اهداف کیفی و کمی مهرواره صحبت کرد و مخاطبان را با جزییات برگزاری اولین مهرواره استانی "گاهی به آسمان نگاه کن" آشنا کردند و در ادامه تشکر ویژه‌ای از همکاران مرکز علوم و نجوم که در این مهرواره نیز با تلاش بی وقفه و با همدلی در کنار هم بودند داشتند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از نفرات برگزیده تقدیر شد.

ارسال نظرات