خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه زکیه شهرستان بهار خبر داد

برگزاری ویژه برنامه آمادگی دختران ۹ساله برای جشن بندگی در پایگاه زکیه صالح آباد

همدان- فرمانده پایگاه زکیه شهرستان بهار از برگزاری ویژه برنامه آمادگی دختران ۹ساله برای جشن بندگی در پایگاه زکیه صالح‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۸۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

ماه منیر امیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در ماه پربرکت شعبان اظهار کرد: به مناسبت ایام شعبانیه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و میلاد پربرکت حضرت زین العابدین سجاد (ع) با حضور بسیجیان و عموم اهالی روستای کریم‌آباد با برنامه‌های شاد و متنوع، گروه سرود، مولودی خوانی، مسابقات و... برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن‌های خانگی با حضور کودکان در ایام اعیاد شعبانیه، دیدار دوستانه کودکان با موذن و مرید مسجد و پخت و توزیع آش نذری به همت خواهران بسیجی با هدف علاقمند کردن کودکان به برنامه‌های مذهبی از دیگر برنامه‌ها به مناسبت اعیاد شعبانیه است.

فرمانده پایگاه زکیه روستای کریم آباد حوزه حضرت معصومه(س) بخش صالح آباد شهرستان بهار بیان کرد: حلقه تربیتی آموزش احکام برای دختران کلاس سومی‌ها برای آمادگی دختران بسیجی ۹ساله برای عبادت و جشن بندگی خدا برگزار شد و در این برنامه به موضوعاتی چون واجبات، مستحبات، محرم و نامحرم و اصول و فروع دین برای دختران بیان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات