نیروی دریایی سپاه مانع غرق شدن یک لنج شد

ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه یک فروند لنج را که در ۲۰ مایلی ساحل بندر پارسیان بوشهر دچار مشکل موتوری شده بود از غرق شدن نجات داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۱۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،این شناور تجاری با ۵ نفر خدمه از مبدا دبی به سمت بندر دیر استان بوشهر در حرکت بود که دچار مشکل شد و از طریق سامانه ارتباط رادیوی دریایی درخواست امداد و نجات کرد که شناورهای نیروی دریایی سپاه پس از حضور در موقعیت اعلام شده، با یک فروند شناور لنج بسیج دریایی ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار آن را به بندر دیر انتقال دادند.
نیروی دریایی سپاه در جهت امداد رسانی و کمک به مردم در خلیج فارس بارها شناورهای مضطر و غرق شدگان شناورها را نجات داده است.
فرمانده ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: به محض دریافت پیام مربوطه با یک اقدام سریع و به هنگام ، تیم امداد و نجات یگان شناوری به همراه یک تیم امداد و نجات بسیج دریایی منطقه چهارم ندسا به موقعیت جغرافیایی مورد نظر اعزام شدند و با انجام یک عملیات فنی تخصصی در سریعترین زمان ممکن ، اقلام و وسایل باری شناور مغروق به همراه پنج نفر خدمه آن از غرق شدن به سلامت نجات یافتند .

فرمانده نیروی دریایی سپاه به فرماندهان مناطق و پایگاه های دریایی دستور و تأکید کرده است به محض دریافت درخواست کمک و نجات از سوی شناورهای مردمی در جهت امداد رسانی و کمک به مردم در خلیج فارس همت جهادی ویژه ای داشته باشند سریعأ به شناورهای مردمی که سرمایه زندگی شان در آن شناور است کمک ویژه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار