مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر

مبارزه با تروریست در منطقه از اهداف اصلی سپاه است

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در نشستی با اداره کل دامپزشکی این استان ضمن گرامیداشت روز پاسدار و جانبازان انقلاب اسلامی گفت: مبارزه با تروریست در منطقه از اهداف اصلی سپاه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۲۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از، عبدالله اسکندری در این نشست با اشاره به دلیل قرار گرفتن روز پاسدار در میلاد با سعادت آقا اباعبدالله الحسین علیه‌السلام افزود: امام حسین علیه‌السلام با شهادتش مانع از فروپاشی اسلام شد و آن را احیا کرد پاسداران انقلاب اسلامی نیز با مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های خود در حال ادامه دادن راه این امام معصوم می‌باشند.
وی با اشاره به احساس امام خمینی (ره) نسبت به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) در دوران انقلاب اسلامی احساس کرد که با تشکیل سپاه به عنوان یک نهاد الهی و مردمی که برخاسته از جامعه اسلامی باشد می‌تواند از انقلاب و دستاورد‌های آن پاسداری کند.

مبارزه با تروریست در منطقه از اهداف اصلی سپاه است

این مسئول با اشاره به عملکرد سپاه در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی هرگاه احساس کنند در زمینه‌های مختلفی مانند اقتصادی، دفاعی، امنیتی و ... انقلاب اسلامی در خطر است با روحیه جهادی و استکبار ستیز خود پا به عرصه جهاد نهاده و مسیر انقلاب اسلامی را با کنار زدن موانع هموار می‌کنند.

مبارزه با تروریست در منطقه از اهداف اصلی سپاه است

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر یکی از دستاورد‌های بسیار مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مبارزه با تروریست در منطقه خواند و اذعان کرد: مبارزه با تروریست در منطقه یکی از اهداف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که با فدا کردن رزمندگان بسیاری همانند سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مانع از تصرف کشور‌هایی مانند عراق، سوریه و حتی ایران توسط تروریست‌هایی مثل داعش شدند.

عبدالله اسکندری در پایان با اشاره به ویژگی‌هایی که یک جانباز شایسته از آن‌ها برخوردار باشد گفت: همان طور که روز جانباز را ولادت آقا ابوالفضل العباس نامگذاری کردند شایسته است جانبازان عزیز از ویژگی‌های این معصوم همانند غیرت و بصیرت آن الگو بگیرند و در راه اسلام از آن ویژگی‌ها پیروی کنند.

مبارزه با تروریست در منطقه از اهداف اصلی سپاه است

در پایان این نشست از جانباز سرافراز خدا رحم جوکار با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل و تقدیر شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات