مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا درگفتگو با بسیج خبر داد

اجرای نمایش خیابانی «جامانده» در شهرهای مازندران

ساری-مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا از اجرای نمایش خیابانی «جامانده» در سطح شهر‌های استان مازندران خبر داد و گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت شهدا این نمایش از ۱۲ تا ۲۲ اسفند با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۳۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

اجرای نمایش خیابانی «جامانده» در شهرهای مازندران

خبرگزاری بسیج، حمیدرضا هراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ساری، از اجرای نمایش خیابانی «جامانده» در سطح شهر‌های استان مازندران خبر داد و گفت: این نمایش به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا از ۱۲ تا ۲۲ اسفند با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به اجرا در می‌آید.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا افزود: این نمایش به نویسندگی «سید هادی ساداتی» و کارگردانی «محمدجواد رحمانی آلاشتی» در تاریخ دوازدهم، هفدهم، هیجدهم، نوزدهم و بیست و دوم در فضای باز مسجد بزرگ روستای سوته، فضای باز مسجد کوی شفای ساری، فضای باز مسجد بزرگ نکا، فضای باز مسجد النبی کوی آزادی ساری و محوطه باز اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اجرا می‌شود.

هراسانی ادامه داد: نمایش خیابانی «جامانده» داستان جانباز اعصاب و روان (موجی) است که در پارکی مردم را جمع کرده و از خاطرات جبهه و خاطراتی از فرمانده اش حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را بازگو می‌کند و پس از کش و قوس‌هایی با چند جوان امروزی که با گیتار در پارک خود را سرگرم می‌کنند و با آن‌ها از رشادت‌ها دلاوری‌های همرزمان شهیدش در عملیات‌های مختلف می‌پردازد که در آخر نمایش، به همرزمان شهیدش می‌پیوندد.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا با بیان اینکه این نمایش در جشنواره استانی و سراسری بسیج و جشنواره ایثار یزد جوایزی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: به همین خاطر با کمک مساعدت و حمایت از این گروه تئاتر ۵ اجرا در محلات و شهرستان به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا تدارک دیده شد.

برگزاری کارگاه داستان نویسی حرفه‌ای در استان

وی همچنین از برگزاری کارگاه داستان نویسی حرفه‌ای در استان خبر داد و افزود: این کارگاه با حضور استاد مخدومی مسئول انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان کشور پنجشنبه یازدهم اسفند از ساعت از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۵ الی ۱۸ عصر در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل برگزار خواهد شد.

هراسانی اضافه کرد: در این کارگاه یک روزه موضوعاتی «چگونه یک مصاحبه حرفه‌ای بگیریم؟»، «مستند نویسی و گونه‌های مختلف آن»، «داستان از فراز تا فرود» و «با فنون نقد داستان آشنا شوید» تدریس می‌شود.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جشنواره ادبیات داستانی در سال ۱۴۰۲ سازمان بسیج هنرمندان از اسفند تا پایان تیر ۱۵ دوره کارگاه ادبیات داستانی را برای ارتقا بینش نویسندگی و رفع اشکال برای هنرمندان نویسنده برگزار کرد تا شاهد درخشش نویسندگان استان در جشنواره‌ها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار