فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران
فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران: احیای فضای مجازی و نزدیک شدن به فضای حقیقی و جبران نیازها در دستور کار قرار گرفته است
کد خبر: ۹۴۹۶۲۹۳
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار احمد ذوالقدر در حاشیه مراسم تجلیل از برترین های فضای مجازی استان تهران گفت: امروز دست‌اندرکاران و متولیان فضای مجازی گردهم آمده‌اند تا مروری برعملکرد سال 1400 داشته باشند و برنامه سال 1402 را دنبال کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران افزود: در این جا تجزیه و تحلیلی از آن چه بر فضای مجازی استان تهران گذشت و اقداماتی که صورت گرفت و اثراتی که در فضای حقیقی و تاثیری که فضای مجازی بر فضای حقیقی گذاشت آن را تجریه و تحلیل کنند و خود را برای سال 1402 آماده می کنند.
وی تصریح کرد: در سال 1402 سازماندهی ما نیز تغییر خواهد کرد و متناسب با نیاز جامعه و فضای مجازی و به اقتضای تعداد اعضای گردان های خواهر و برادر فضای مجازی‌مان در حوزه های مختلف خبری و تولیدی و انیمیشن و تحلیل و پاسخ به شبهات و سواد رسانه و دهها موضوع دیگر برای آن پیش بینی شده است.
سردار ذوالقدر بیان کرد: امیدواریم در پایان سال بتوانیم برنامه ها را توجیه کرده و از ابتدای سال آینده قدم درستی در زمینه احیای فضای مجازی و نزدیک کردن به فضای حقیقی و جبران نیاز نیازمندان و افرادی که می خواهند از این فضا رشد کنند و اموزش ببینند امیدواریم تاثیر گذاری لازم را داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه فعالیت‌ها، امتیازات و نمره‌هایی تعلق می‌گیرد و مانند دروسی که پس از سپری کردن، نمره اخذ می‌شود ما نیز دارای نمره از سلسله مراتب هستیم و نمودار رشد ما کاملا قابل لمس و دیدن و اندازه گیری است و جهش خوبی در سه ماه گذشته داشته ایم.
فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران گفت: امیدواریم در نیمه سال 1402 این جهش را با عدد اعلام کنیم که در خصوص افراد و تولیدات و رسانه و خبر و سازماندهی و جمعیت مخاطب رشد قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم از خانواده معظم شهید سید روح الله عجمیان و بسیجیان و برگزیدگان فعالان حوزه فضای مجازی نواحی مختلف استان تهران تقدیر شد.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات