خبرهای داغ:
زائر راهیان نور:

شهدا تمام معادلات زمینی را بر هم زدند

زائر راهیان نور سفر به کربلای ایران را نزدیکی با شهدا دانست و گفت شهدا تمام معادلات زمینی را بر هم زدند و تاثیر معنوی این سفر برای خودسازی بسیار شگفت انگیز است.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۳۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

زائر راهیان رضا افشار به همراه خانواده در یادمان شهدای هویزه در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: شهدا معادلات زمینی را برهم زدند و فراتر از تفکر مادی زیستند.شهدا مسیر را برگزیدند تا مورد توجه خدای متعال قرار بگیرند و به عنوان منتخبین امت به نزد پروردگار بروند. جایی که روزی الهی بیکران است و تا ابد انسان به حیات جاودانه خویش ادامه می دهد.

وی گفت: در سفر به یادمان کربلای ایران خودسازی را انسان با تمام وجودش احساس می کند و برای ادامه مسیر معنویت و ایمان انسان را تحت شعاع قرار می دهد.شهدا بهترین های امت بودند که فراتر از زمان خویش زیستند و به تمام رازهای زندگی دست پیدا کردند و شهادت در راه خدا را آگاهانه انتخاب کردند.اینجا بوی کربلای می دهد. بوی بهشت که سرتاسر این دیار آن را استشمام می کند.

زائر راهیان نور افزود: کربلای ایران با مردان عاشورایی خمینی کلید خوردو تا ابد مسیر نورانی پایدار خواهد بود. انسان در خلوت خویش به خدا نزدیک می شود و دنیا را مزرعه آخرت می داند. در یادمان دفاع مقدس رازاای بسیاری نهفته است که مردان آسمانی آمدند و دنیا را با تمام ارزوهایش پشت سر انداختند و به سوی معبود خویش خونین بال شتافتند.

وی در پایان تصریح کرد: به همراه خانواده آمدم تا فرزندانم را با سیره شهدا آشنا کنم اینجا شاگردان مکتب ابا عبدالله(ع) کربلا را زنده کردند و بار دیگر برای تاریخ فریاد زدند که مکتبی که شهادت دارد اسارت طاغوت را نمی پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار