فرمانده حوزه حضرت زینب کبری (س) به همراه رابط نمایندگی ولی فقیه مسئول تعلیم و تربیت و حفاظت حوزه از حلقه صالحین پایگاه حضرت مریم (س) بازدید و سرکشی بعمل آوردند.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۷۷
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه ضمن بیان فضلیت ماه شعبان و تشکر از بانوان حاضر در حلقه گفت: در این شرایط که دشمن از هر جهت به جوانان، نوجوانان و حتی کودکان ما حمله می‌کند، بهترین کار جهت مصون سازی جامعه، هدایت آن‌ها به سمت حضور در پایگاه و بسیج می‌باشد.

 کوهپایی نژاد خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم در راستای تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی قدم برداریم و حلقه‌های صالحین قدمی بزرگ در این راستا می‌باشد.

وی با اشاره به جایگاه مهم بانوان گفت: بانوان این سرزمین به عنوان پرچمداران عرصه‌ی زندگی و تربیت و همچنین نسل سازان جامعه باید جایگاه خود را بشناسند و به صورت هدفمند آینده سازان این سرزمین را به سمت ایجاد تمدن اسلامی رهنمون بشوند.

گفتنی است؛ این بازدید در کنار مراسم جشن اعیاد شعبانیه و سالروز تولد شهید حلقه (شهید علی حاضری) انجام شد و از فعالین حلقه، برگزیدگان مسابقات فرهنگی و حاضرین فعال در مراسم اعتکاف تقدیر شد.

ارسال نظرات