امام جمعه یزد گفت: هدف دشمنان در جنگ ترکیبی، فشار وارد کردن بر مردم است ولی مقاومت و ایثار مردم همانند گذشته نقشه استکبار را خنثی می کند.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۶۵
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به مشکل ارز و گرانی اظهار کرد: مشکل ارز و برخی گرانی‌ها با تدبیر و همکاری مسئولان و همراهی مردم حل شدنی است؛ هدف دشمنان در جنگ ترکیبی، فشار وارد کردن بر مردم است، ولی مقاومت و ایثار مردم همانند گذشته نقشه استکبار را خنثی می‌کند.

وی افزود: دولت باید با تمام توان برای چاره جویی و غلبه بر مشکل دلار و ارز و حل گرانی‌ها ماموریت خود را با حرکتی جهادی و انقلابی انجام دهد.

ناصری ادامه داد: وجود برخی مشکلات اقتصادی و ارز قطعا با هدفی که دشمنان برنامه ریزی کردند انجام می‌گیرد و هوشیاری مردم و مسئولان راه حل برون رفت از مشکلات است.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت هوشیاری و ایستادگی ملت در ۴۴ سال گذشته گفت: استکبار جهانی از ایران قوی به شدت در هراس است؛ برخی در کشور می‌گویند برای حل مشکلات چرا دشمن تراشی می‌شود در حالی که ملت ایران دنبال این موضوع نیست و استکبار است که برای کشور ما مشکل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه توطئه‌های استکبار هر روز در قالب و برنامه جدید مطرح می‌شود، تصریح کرد: باید همه مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای شکست دشمنان در میدان نظام حضوری قوی داشته باشند.

ارسال نظرات