خبرهای داغ:
سرهنگ روح الله محمدی گفت: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه حضرت جوادالائمه(ع)با ارائه خدمات جهادی دندانپزشکی پذیرای مردم محروم و نیازمند می باشد
کد خبر: ۹۴۹۶۴۶۸
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ روح الله محمدی مدیر اجرایی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: به همت سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، خدمات دندانپزشکی رایگان با عنوان« جمعه های انتظار» از ساعت ۸ الی ۱۵ روز جمعه به مردم محروم و نیازمند شهر بجنورد ارائه شد.


به گفته وی ، بر اساس برنامه ریزی انجام شده تعداد ۳۰۰ نفر از واجدین شرایط جامعه هدف طی این مدت، از خدمات پایه و تخصصی، خدمات تکمیلی و جراحی دندانپزشکی بهره مند شدند.

 

سرهنگ محمدی افزود: در اجرای این طرح حدود ۱۵۰ نفر پزشک، دستیار و همکاران بخش های مختلف دندانپزشکی مشارکت و به ارائه خدمات دندانپزشکی پرداختند.

وی با بیان اینکه « جمعه های انتظار» فعلا یک روز در ماه اجرایی و به ارائه خدمات رایگان به نیازمندان خواهد پرداخت، اظهار داشت: در صورت کمک و مساعدت بیشتر نهادها و مراکز خیریه استان، ارائه این خدمات افزایش خواهد یافت.


سرهنگ محمدی در باره نحوه معرفی افراد نیازمند خدمات دندانپزشکی گفت: این افراد بر اساس سهمیه تعیین شده، از سوی نهاد کمیته امداد حضرت امام(ره) ، نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی و ناحیه مقاومت بسیج به درمانگاه تخصصی دندانپزشکی جهت دریافت خدمات رایگان معرفی می شوند.


گفتنی است: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه خراسان‌شمالی ١٩ مهرماه سال جاری و در سالروز حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این استان، با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی به نیروهای مسلح، بسیجیان و محرومان جامعه در بجنورد افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها