خبرهای داغ:
سردار بابا احمدی:

پایگاه‌های مقاومت بسیج، سفارتخانه‌‌های امام زمان(عج) در محلات هستند

همدان-رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج، سفارتخانه‌های امام زمان(عج) در محلات هستند.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۰۰
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حیدر بابا احمدی در نشست با بسیجیان شهر فامنین اظهار کرد: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج، سفارتخانه‌های امام زمان(عج) در محلات هستند.

وی با بیان اینکه باید این سفارتخانه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان افزایش یابد، اضافه کرد: تمام پایگاه‌های مقاومت که خارج از مساجد هستند باید به خانه عالم تبدیل شود و پایگاه‌های مقاومت در مساجد مستقر شود‌.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور ادامه داد: تمام مساجد فعال و هیچ مسجدی نباید بدون روحانی باشد و در همه مساجد روحانی مستقر باشد.

وی تصریح کرد: همه پایگاه‌های مقاومت شهرستان مجری محله اسلامی باشند و در همه زمینه‌های عمرانی، اشتغال و اجتماعی ورود پیدا کنند.

سردار بابا احمدی با بیان اینکه هدف ما اصلاح جامعه است و با این کار این اصلاحات انجام می‌شود، اظهار کرد: پایگاه‌ها نباید بسته باشد و همه فعال و ویژه باشند، ‌پایگاه‌های مقاومت بسیج ستون‌های انقلاب هستند و در شهرستان فامنین باید این ستون‌ها را قوی کنید.

وی گفت: هر یک از فرماندهان پایگاه‌های شهرستان یک فرمانده لشگر هستند و برای کار کردن شب و روز نمی‌شناسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات