خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در برابر دشمن نباید ساده‌انگاری کرد چون دشمن مدام در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای مقابله با انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۲۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در همایش استانی فعالان مردمی ایثار و شهادت خوزستان در یادمان شهید علی هاشمی در اهواز افزود:دشمن دقیق عمل می‌کند، ما باید هوشیار باشیم و در برابر نقطه‌ای که دشمن از آن ورود پیدا کرده بایستیم و خاکریز بزنیم.

وی با بیان اینکه جبهه دشمنان، جبهه‌ای گسترده است و جنگ ترکیبی با انواع و اقسام توطئه‌ها، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد اظهار داشت:دشمن روی فضای مجازی به صورت گسترده کار و سمپاشی می‌کند و در این مسیر موفقیت‌هایی نیز به دست آورده است.

فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت:دشمنان اسلام به صورت آشکار و علنی، عناد خود را با اسلام و انقلاب اسلامی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنند و حتی در برابر جهانیان، قرآن آتش می‌زنند و اسلام هراسی می‌کنند.

شاهوارپور افزود:دشمن آدم‌هایی را اجیر می‌کند، جریان‌های تکفیری همچون داعش درست می‌کند و همین گروه‌های دست نشانده تروریستی وحشتناک‌ترین جنایات را علیه مسلمانان انجام می‌دهند.

وی اختلاف افکنی و دو دستگی بین امت اسلامی را دامن زدن به شیعه و سنی و استفاده از آدم‌های موجه برای تبلیع اهداف باطل را از شگرد‌ها و توطئه‌های دشمنان بیان کرد و افزود: ما باید آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان و جنگ نرم و ترکیبی را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه با بیان اینکه باید در برابر دشمن، جبهه مردمی شکل گیرد و کار سازمانی برای مقابله با دشمن کارایی لازم را ندارد افزود:یکی از موفقیت‌های بسیج و سپاه در مقابله با توطئه‌های دشمن همین است که به صورت مردمی عمل می‌کند.

شاهوارپور افزود:نهادی همچون جهادسازندگی با تکیه بر مردم و مشارکت آحاد جامعه در دهه نخست انقلاب اسلامی چه تحولاتی در روستا‌ها ایجاد کرد، ولی به محض اینکه با تشکیلاتی دیگر ادغام شد کارایی خود را از دست داد.

وی گفت: برای مقابله با دشمن باید از شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم که چگونه عمل کرد، شهدا با شناخت دقیق از دشمن، آن را ناکام گذاشتند.

در این همایش چند تن از فعالان مردمی ایثار و شهادت از استان‌های البرز، کرمان و خوزستان در سخنانی اهداف جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی را تشریح و تبیین کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها