خبرهای داغ:
فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در یادواره شهدای بخش بورکی کازرون گفت: امروز قدرت موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۶۶
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در یادواره شهدای دهستان بورکی بخش خشت و کنارتخته شهرستان کازرون اظهار داشت: امروز به برکت خون مطهر شهدا نیروهیا مسلح با تمام قدرت در مقابل جنایتکاران ایستاده است.
وی در این مراسم که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بورکی بخش خشت و کنارتخته با حضور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، ادامه داد: امروز قدرت موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته و این عظمت و قدرت به برکت خون شهدا انقلاب و نظام می باشد.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، ترویج فرهنگ‌ شهادت و ایثارگری را سبب رشد و تعالی جامعه و مقابله با جنگ فرهنگی دشمن دانست و افزود: گسترش فرهنگ شهادت و ایثارگری از نیازهای مهم جامعه و نسل امروز است.
وی با با تاکید بر توجه به وصیت نامه شهدا خاطرنشان کرد: تفکر در وصیت نامه شهدا و عمل به آن راهگشای عبور از مشکلات و رسیدن به سعادت است.
فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با بیان خاطراتی از شهدا، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.
به گزارش بسیج، در ادامه این مراسم، اجرای مارش گروه رزم نواز تیپ پیاده امام سجاد ( ع )، مداحی کربلایی مجتبی میرشکاری، پخش کلیپ ، دکلمه و سرود دسته جمعی دانش اموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود در پایان این مراسم با هدایایی از خانوادهای شهدا ، جانبازان و ازادگان با حضور فرمانده منطقه دوم دریایی سردار زیراهی و مسئولان بخش و شهرستان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها