فرمانده سپاه سقزخبرداد:

برگزاری جشن میلادحضرت علی اکبردرسپاه شهرستان سقز

یوسف معروفی فرمانده سپاه شهرستان سقز از برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر در حسینیه سپاه این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۶۸
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان فرمانده سپاه شهرستان سقز در این مراسم با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) حق عظیمی بر گردن همه ما دارد که این حق باید ادا شود اظهار داشت: برگزاری این مراسم‌ها از ضروریات بوده و لازم است که مصادیق شجاعت و اخلاق کریمانه این شخصیت بزرگ برای مردم تبیین و تشریح شود.


درادامه این مراسم حجت الاسلام منتشلومسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه سقزگفت:ماه شعبان دردیدمسلمانان دارای جایگاه والایی میباشد و هیچ اصلی مهم‌تر از زنده نگه داشتن این شعائر نیست و مردم این خطه با توجه به ایمان و باورهایشان همواره پای دین و نظام و قرآن ایستاده اند.


وی افزود:هدف ازارسال انبیاووجوداولیا رهایی از ظلم و مقاومت در برابر جنایتکاران است تا عدالت فراگیر شودوامروز نیز ما وظیفه داریم طاغوت‌های زمان خود را بشناسیم و در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم اگر در این مسیر حرکت کنیم و این ضروری است که بدانیم قرآن کریم، پیامبر و امامان معصوم علیهم السلام چراغ‌هایی هستند که انسان را از گمراهی نجات می‌دهند و به سمت تعالی و رشد رهنمون می‌سازند، اما این بزرگواران بنابر مقتضیات زمان اقدام کردند.


گفتنی است این مراسم با حضور عاشقان و محبان ائمه هدی علیهم السلام در حسینیه این سپاه برگزار شد و سخنرانان و مداحان و ذاکران در این مراسم با سخنرانی و شعر خوانی در مدح ائمه هدی وواولادشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات