عشق و ایمان، بصیرت و همت، ستون‌های اصلی کار جهادی است

مرمت دوخانه ی مسکونی وسه سرویس بهداشتی درشهرستان زهک به مناسبت اعیاد شعبان ، به همت گروه جهادی پیروان ولایت حوزه قدس درشهرستان زهک انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۸۵
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

علی صابرخواجه داد، مسئول گروه جهادی پیروان ولایت شهرستان زهک، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زهک،درباره کمک رسانی به محرومین گفت: عشق و ایمان، بصیرت و همت، ستون‌های اصلی یک کار جهادی است.

وی ادامه داد: انسانی که ایمان ندارد، محوری برای حرکت خود نمی‌تواند تصور کند. انسانی که از احساس عاشقانه و عمیق قلبی برخوردار نیست، نمی‌تواند حرکت جهادی را ادامه دهد و استمرار بخشد. انسانی که همت ندارد، به کارهای کوچک، به فرازهای محدود اکتفا می‌کند، و چشم به برترین قله‌ها نمی‌دوزدو اگر عشق و ایمانی هم در او هست، آن را در راه غلط مصرف می‌کند.

مسئول گروه جهادی پیروان ولایت، تصریح کرد: عشق و ایمان، همت و بصیرت، همه این موارد را انقلاب به مردم ما و جامعه‌ ما عنایت کرد ، لذا انقلاب شد همان شجره‌ طیبه‌ای که در قرآن از آن نام برده شده است.


علی صابرخواجه داد، خاطرنشان کرد: یک روز نیاز جامعه و میهن،حرکت دفاعی در مرزهای کشور بود،و زمانی نیاز به پیشرفت علم و دانش است، روزی نیاز به تحکیم عقاید و ایمان‌هاست، یک روز هم نیاز به خدمتگزاری است، در همه‌ این شرایط، میوه‌های متناسب با فصل در اختیار مردم گذاشته می‌شود، این حرکت انقلاب است.

گفتنی است: مرمت این دوخانه مسکونی وسه سرویس بهداشتی هم زمان با اعیاد خجسته شعبان به مدت ۶روز به همت گروه جهادی پیروان ولایت ونیز ناحیه سپاه شهرستان زهک انجام شده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار