خبرهای داغ:

درمان رایگان، هدیه جهادگران تهرانی به محرومان کارون

مسئول گروه مدیریت جهادی نجوا بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) تهران از برگزاری اردوی جهادی پزشکی با ویزیت و درمان رایگان ۲۰۰ نفر در شهرستان کارون گفت.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۱۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ بور بور با اشاره به بیست و پنجمین اردوی پزشکان جهادی گروه مدیریت جهادی نجوا گفت: جمعه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ در محله کوی امام حسین ع قلعه چنان از توابع شهرستان کارون در استان خوزستان با همکاری پایگاه بسیج و مسجد کوی امام حسین ع از سوی گروه مدیریت جهادی نجوا سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سید الشهدا ع استان تهران و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین برگزار گردید.

 

وی ادامه داد: در این اردوی یک روزه کلیه خدمات پزشکی عمومی، کودکان ،زنان،ارتوپد و دندانپزشکی به همراه داروی رایگان به بیماران ارائه شد.

 

مسئول گروه جهادی مدیریت جهادی نجوا با اشاره به اینکه این دومین اردوی گروه مدیریت جهادی نجوا در استان خوزستان در یک ماه گذشته است، اضافه کرد: حدود ۲۰۰ نفر از خدمات پزشکی و دندانپزشکی در این اردو استفاده کردند.

 

 

در پایان اردوی یکروزه تابلوی تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار دلها به امام جماعت مسجد و شورای روستا از سوی گروه مدیریت جهادی نجوا اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار