فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

اجرای طرح هاي عمراني و جهادي با همت جهادگران بسیجی در روستاهاي هيرمند

سرهنگ محبی گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه سلمان، قرارگاه قدس و ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان هيرمند بالغ بر یک میلیارد ونیم اعتبار جهت اجرای طرح هاي عمراني و جهادي در روستاهاي اين شهرستان هزینه شده است .
کد خبر: ۹۴۹۶۶۳۶
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

سرهنگ پاسدار علی محبی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند، در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن بیان فعالیتهای انجام شده در جهت محرومیت زدایی و ایجاد امید به زندگی در سیستان، گفت: بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار در مجموعه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند جذب شده است.

وی در ادامه  با تاکید بر این مطلب که هشتاد تن آرد سفید جهت پخت نان بین مردم روستاها و عشایر حاشیه تالاب هامون به صورت رایگان توزیع شده است، افزود: برای حفظ دامداری و ماندگاری مردم در این منطقه قریب به شصت تن سیلاژ علوفه دام بین دامداران منطقه توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار محبی،حفر چاهک در جاهایی که امکان بهره برداری از چاه وجود دارد را از دیگر اقدامات عنوان کرد و اذعان داشت: حفر چاه در نزدیک رودخانه ها انجام شده است تا به نوعی به کشاورزی کمک کرده و دلیل وامیدی برای ماندگاری مردم در رو ستاها باشد.

فرماندناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در ادامه به پروژه های عام المنفعه ،ساخت مهد قرآنی، خانه عالم ،مسجد ویادمان شهدای گمنام اشاره کرد و اظهار داشت: در جاهایی که منازل مسکونی و یا سرویس بهداشتی واحیانا خانه ای نیاز به تعمیر داشته است ،تعمیر و مرمت و باز سازی نیز انجام شده است .

ارسال نظرات