خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از سربازان نمونه سپاه استان سمنان در جشنواره جوان سرباز تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۷۰
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و جوان سرباز با حضور جمعی از سربازان و پایوران سپاه قائم آل‌محمد(عج) در حسينيه شهداي گمنام برگزار شد.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در اين مراسم با اشاره به اهمیت نقش جوان در آیات قرآن کریم و روایات اسلامی گفت: دوره شکل گیری شخصیت انسان در دوران جوانی است و آزاد اندیشی ،حق پذیری و حقیقت جویی از ویژگی های نسل جوان است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی نقش جوانان را در دوران های مختلف انقلاب اسلامی را ارزشمند برشمرد و افزود: فرماندهان دوران دفاع مقدس همچون شهیدان حسن باقری، مهدی زین الدین و مهدی باکری از جمله جوانانی بودند که توانستند جنگ را اداره کنند و امروز هم جوانانی همچون شهیدان عباس دانشگر و آرمان علی وردی مصداق بارز جوان مومن انقلابی هستند.
وی افزود:ماموریت جوانان برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مختصات ایمان و بصیرت استوار است تا پشتیبان ارزشهای والای انقلاب باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان مطالعه تاریخ و شناخت دقیق مسائل و جریانات تاریخی را برای نسل جوان امری مهم عنوان کرد و اظهار داشت:از جمله وظایف مهم نسل جوان مطالعه و شناخت تاریخ است تا با تکیه بر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و با تقویت بعد معنویت و ایمان با اراده راسخ در مسیر عدالت خواهی و ولایت قدم برداریم.
خاطر نشان می شود در پایان این جشنواره از پاسداران و سربازان نمونه سپاه استان سمنان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها