خبرهای داغ:

دانشجویان بسیجی خواهر دانشگاه علوم و فنون در مسیر نور

کاروانی متشکل از خواهران بسیجی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به مناطق عملیاتی اعزام شدند
کد خبر: ۹۴۹۶۷۲۳
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ کاروان راهيان نور بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با هماهنگی حوزه مقاومت بسیج خواهران خرمشهر وپشتیبانی نهادهای ذیربط به مناطق مرزی خوزستان اعزام شدند 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران خرمشهر با بیان اینکه به منظور تقویت روحیه دختران جوان دانشجو آشنایی هرچه بیشتر آنان با یادمان های عملیاتی دفاع مقدس با شرکت ۷۰دانشجوی خواهر در بازه زمانی ۱۲الی۱۳اسفندماه به مناطق عملیاتی علقمه، طلائیه،هویزه،اردوگاه مسعودیان، زیارتگاه شهدای فتح‌المبین وکانال‌کمیل اعزام شدند. 

 

خانم پیل افکن افزود؛ همه ساله در این ایام حوزه مقاومت بسیج خواهران با حمایت و مساعدت فرمانده محترم سپاه ناحیه، مناطق نفت و گاز اروندان، منطقه آزاد تجاری اروند و... اردوهای راهیان نورمتشکل از خواهران در مقاطع مختلف تحصیلی و بسیج پایگاه‌های خواهران در سطح شهرستان خرمشهر را به مناطق مختلف و متنوع عملیاتی اعزام می نماید. و خواهران با تجدید روحیه در ادامه مسیر این شهدا گام بر می دارند و با شهداء عهد می بندند که پاسدار حرمت خون های پاک و مطهر آنان که در راه حفظ ناموس و میهن بر زمین ریخته خواهند بود. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار