نماینده مردم مشهد در جمع همرزمانش:

امروز، هزینه دفاع از انقلاب اسلامی بیش از دوران دفاع مقدس است

جواد کریمی قدوسی در جمع اعضای هیئت شهدای تبلیغات استان خراسان رضوی با اشاره به شرایط پیچیده امروز گفت: امروز هزینه دفاع از انقلاب اسلامی به مراتب بیش از دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۹۶۷۳۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

امروز، هزینه دفاع از انقلاب اسلامی بیش از دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی جواد کریمی قدوسی ضمن تجلیل از اعضای موسس هیئت شهدای تبلیغات سپاه استان خراسان رضوی با اشاره به ضرورت نقش آفرینی پیشکسوتان دفاع مقدس برای دفاع از انقلاب اسلامی در شرایط حساس کنونی گفت: هزینه امروز دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بیش از هزینه دفاع در زمان جنگ و ابتدای انقلاب است و بدون تردید مزد و پاداش مجاهدان در جنگ امروز نیز بیش از گذشته خواهد بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس فقط جان ما در خطر بود و دشمن ما مشخص و همه به دشمنی او باور داشتند اما امروز برخی از دوستان ما در دشمنی دشمنان تردید دارند.

وی با تاکید بر اینکه بازماندگان تبلیغات در دفاع مقدس باید تجربیات خود را برای نقش آفرینی در جهاد تبیین بکار گیرند، با اشاره به نحوه برخورد عمار با یکی از سربازان اردوگاه معاویه که علیه امیرالمومنین رجزخوانی میکرد، گفت: نوع مواجهه با سربازان دشمن باید از جنس مواجهه عمار در صدر اسلام برای مقابله با دشمنان باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش امام راحل که انقلاب اسلامی را سرآغاز انقلاب حضرت مهدی عج برشمردند، اظهار کرد: شما سربازان اسلام از آن حوادث پرپیچ و خم ابتدای انقلاب و دفاع مقدس سربلند بیرون آمدید تا نقش خود را در این روزها که دفاع از همان آرمان ها و ارزش هاست ایفا نمایید.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار احمد کنجدی مسئول هیئت شهدای تبلیغات این استان گزارشی از چگونگی تشکیل هیئت و اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

 

خبرنگار: غلامرضا ترابی

ارسال نظرات
پر بیننده ها