خبرهای داغ:
شکوه مادری؛

تقدیر از مادر دارای چهار فرزند قمی توسط بسیجیان پردیسانی

اعضای هیات بانوان محله فاطمیه پردیسان در قالب طرح شکوه مادری از یکی از مادران دارای 4 فرزند قمی تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۴۹۶۷۸۹
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

تقدیر از مادر دارای چهار فرزند قمی توسط بسیجیان پردیسانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، هیئت بانوان محله فاطمیه پردیسان همزمان با اعیاد شعبانیه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
در ابتدای برنامه خانم صالحی درخصوص فضائل ماه شعبان گفت: امیرالمومنین علی (ع) فرمودند که خداوند این ماه را به جهت پراکنده شدن خیرات شعبان نامیده است.شعبه‌های خیرات خداوند نماز، روزه، زکات، امر به معروف و نهی از منکر، احسان به پدر و مادر و خویشاوندان و همسایگان، صلح بین دو نفر و صدقه بر فقرا و مساکین است.
وی افزود: دو درخت طوبی و زقوم در ماه شعبان به اذن خدا شاخه‌هایشان را به زمین نزدیک می‌کنند و هر بنده‌ای به واسطه یکی یا چند تا از این اعمال به شاخه‌های درخت طوبی می‌آویزد و به بهشت کشیده می‌شود و بالعکس هرکس خلاف این اعمال را انجام دهد، از در آویختگان به شاخه‌های درخت زقوم خواهد بود.
سپس برنامه با مدیحه سرایی خانم صالحی و قرائت دعای توسل و شعرخوانی یکی از کودکان و همچنین ختم صلوات توسط بانوان هیئت ادامه یافت.
در پایان از مادران دارای چهار فرزند خانم کنعانی تحت عنوان طرح شکوه مادری زیر نظر پایگاه تخصصی خاکریز امنیت مربوط به بسیج تقدیر شد.
قابل ذکر است که این هیئت هر هفته سه شنبه‌ها به مناسبت‌های مختلف در حسینیه فاطمه الزهرا (س) با حضور بانوان برگزار می‌شود.
پایان پیام / پهلوانی

ارسال نظرات