استاندار سیستان و بلوچستان:

با کار شبانه روزی می‌توان به توسعه سیستان و بلوچستان شتاب بخشید

کرمی گفت: اگر می‌گوییم این استان محرومیت دارد مقصر خود ما هستیم چرا که با کار و تلاش شبانه روزی می‌توان به توسعه این نقطه از ایران اسلامی شتاب بخشید.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۰۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مردم روستای چاه شور دلگان اظهارداشت: مسوولان بدانند؛ مسوولیت را برای خدمت به مردم گرفته‌اید بنابراین لازم است یک تحول مطلوب در استان ایجاد کنید.

وی با بیان اینکه باید شبانه روز تلاش کرده و به مردم خدمت تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم افزود: با توجه به شرایط و ظرفیت‌های بی نظیر شهرستان دلگان برنامه‌های خوبی برای پیشرفت این منطقه داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر می گوییم این استان محرومیت دارد مقصر خود ما هستیم چرا که باید دائم کار و تلاش کنیم که این کار و تلاش عین عبادت است.

وی تصریح کرد: توسعه روستاهای سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد زیرا معتقدیم روستاها نباید از لحاظ امکانات چیزی از شهرها کم داشته باشند بنابراین گازرسانی به روستاها باید تسریع شود.

کرمی خاطرنشان کرد: ما با جدیت کار می‌کنیم و با هیچ‌کس تعارف نداریم بنابراین قرار نیست که مردم معطل کار نکردن برخی از مسوولان شوند.

وی بیان کرد: مهمترین وظیفه ما انجام کار مردم هست بنابراین نباید مردم را معطل گذاشت بلکه لازم است خودمان به سراغ آنان برویم و مشکلاتشان را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت نوآوری تصریح کرد: باید شرکت های دانش بنیان را توسعه داد و در این راستا از ظرفیت جوانان نیز استفاده کرد.

ارسال نظرات