مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:۱۹ خانه جوان با هدف بررسی و آسیب شناسی مشکلات و رصد خواسته جوانان و همچنین محلی برای نشست هم اندیشی جوانان و مسئولان در استان در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۱۱
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

ادهم کرد زابلی، مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به این مطلب که خانه های جوان بستری برای هم‌افزایی بین جوانان بویژه فعالان اجتماعی این قشر و فرصتی برای تبادل نظر و گفت‌وگو برای حل مشکلات اجتماعی و رشد خلاقیت‌ها است، گفت: این ‌مراکز در تامین مکانی برای اوقات فراغت و افزایش سرانه فرهنگی کارآمد بوده‌اند و با توجه به اینکه مراکز تفریحی و فرهنگی سرانه کمی در برخی از شهرها دارد احداث این خانه‌ها به افزایش این سطح کمک می‌کند.

وی  بیان کرد: ۱۹ خانه جوان با اعتبار بیش‌از ۷۰۰ میلیون تومان در استان در حال ساخت است.

کرد هدف از ایجاد و راه‌اندازی خانه جوان فراهم کردن محلی برای مطرح کردن ایده‌ها، بررسی و آسیب شناسی مشکلات و رصد خواسته جوانان و همچنین محلی برای نشست هم اندیشی جوانان و مسوولان است.

وی با اشاره به این نکته که به مناسبت گرامیداشت هفته جوان که از ۱۱ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۷ اسفند نیز ادامه خواهد داشت ۱۰۰ ویژه برنامه در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست، ادامه داد: هم اینک خانه جوان در شهرستان های زابل، زاهدان، ایرانشهر و سراوان سیتسان و بلوچستان فعال است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ویژه برنامه های این هفته با شعار "جوان پرچم دار پیشرفت ایران" آغاز  شده که ۱۵ کارگاه دانش افزایی در حوزه تشکل‌های مربوط به جوانان در استان برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری جلسات گفت و شنود با جوانان در برخی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان نظیر زابل و ایرانشهر، پاکسازی طبیعت، تبلیغات محیطی و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار از دیگر برنامه پیش بینی شده هفته جوان در این استان است.

ارسال نظرات