خبرهای داغ:

پیام تبریک سردار زهرایی به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی، طی پیامی ، سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۷۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی، طی پیامی ، سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از بزرگترین جهات معنوی خدمت به خلق الله ، خدمت به انسان های محروم است ، امری خدا پسندانه که ایزد منان این توفیق را تنها نصیب خوبان روزگار می کند.

تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی بوده و به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای اجتماعی  بازوی توانمند دولت و نظام  در کمک به محرومان جامعه و پشتوانه‌ای مطمئن برای اجرای برنامه‌های کلان اقتصادی دولت در جهت فقر زدایی  است و توانسته در  جهت حفظ کرامت خانواده  و محرومیت زدایی کارنامه درخشانی برجای گذارد.

 کمیته امداد امام خمینی (ره) عرصه پرفتوح و شکوهمند فداکاری و ایثارگری انسانهای بصیری است که همتشان و شعارشان و وظیفهایی که برای خودشان انتخاب کرده اند، کمک رسانی به مستضعفان است تا ترقی و تعالی جامعه انسانی رارقم زنند .

تاسیس این نهاد که همواره پیام آور نیکوکاری و حفظ کرامت خانواده ها و نماد حس نوعدوستی و خدمت به محرومان جامعه بوده است، نقش بسزایی در کاهش فقرومحرومیت جامعه داشته است.

از گذشته تا کنون تعامل فی مابین سازمان بسیج سازندگی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح عالی قرار داشته و دارد و امید است ثمره این تعامل دلنشین خشنودی قلب نازنین امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و آباد کردن مناطق محروم این سرزمین باشد.

گروه های جهادی و بسیجیان سلحشور همچون فرشته های الهی پر قدرت در کنار این نهاد ارزشمند و یادگار حضرت روح الله حاضر شده 

و در تمامی عرصه های خدمت رسانی دست های یاری رسان شما را فشرده و قدم به قدم همراه شما می گردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری، این روز را به تلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید است در پرتو عنایات حق تعالی و با الهام از رهنمودهای امام راحل (ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه با هم در پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش گام برداریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار