خبرهای داغ:

دبیر خبر بسیج فارس، رتبه سوم مسابقات سراسری قرآن شرکت تامین اجتماعی را کسب کرد

اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۵۳
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، در ذوب آهن اصفهان برگزار شد. 

حسام باقری، دبیر این دوره از مسابقات با بیان اینکه دستورالعمل این مسابقات از سه ماه پیش ابلاغ، و مرحله استانی در دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات در‌۹ رشته برگزار و نفرات اول و دوم در سطح کشوری معرفی شدند که در ۲۲اسفندماه در مشهد مقدس به مسابقات بین دستگاهی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه قریب به ۲هزار نفر از شرکتهای تابع هلدینگ‌ها و خانواده‌های آنان در این مسابقات شرکت کردند و بالغ بر ۱۲۰نفر به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند، تصریح کرد: این مسابقات با همراهی شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار و در آئین اختتامیه از نفرات اول و دوم هر رشته معرفی، و به مرحله بین دستگاهی در مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

  فاطمه اسدزاده دبیر خبر و خبرنگار بسیج در فارس، رتبه سوم رشته قرائت تحقیق خواهران را در این مسابقات کسب کرد. انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار