خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه گفت: نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی باید با مسببین مشکلات اخیر که باعث به وجود آمدن جو روانی و ناامنی در مدارس شده است قاطعانه، صریح و بدون اغماض برخورد کنند.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۶۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به بدحال شدن دانش‌آموزان در چند مدرسه کرمانشاه بر برخورد قاطعانه با عوامل ایجاد ناامنی در مدارس استان تأکید کرد و خواستار رسیدگی برخورد با عامل یا عاملان این اتفاقات شد.

وی اظهار کرد: نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی باید با مسببین مشکلات اخیر که باعث به وجود آمدن جو روانی و ناامنی در مدارس شده است قاطعانه، صریح و بدون اغماض برخورد کنند.

امام جمعه کرمانشاه با یادآوری لزوم ایجاد فضای امید در جامعه، گفت: باید آرمش را به خانواده‌ها برگردانیم؛ دشمن به دنبال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها‌ست. باید مسؤولان دست به دست هم دهند تا این وضعیت به وجود آمده را جمع کنند، دشمن دست از سر جوانان ما برنمی‌دارد و هر روز با توطئه‌ای وارد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه اشاره به لزوم رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان هم تأکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان با عید نوروز همزمان است که باید شئونات اسلامی رعایت شود.

ارسال نظرات