مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

پیش بینی میزبانی از ۱۰ هزار زائر مازندرانی در اردوگاه شهیدجعفرزاده دزفول

ساری-مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده در دزفول گفت: پیش بینی می شود که امسال این اردوگاه میزبان بیش از ۱۰ هزار زائر مازندرانی در حوزه محلات و دانشجویی باشد.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۱۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

اردوگاه شهیدجعفرزاده میزبان ۱۰ هزار زائر مازندرانی می‌شود

خبرگزاری بسیج، سرهنگ روح الله صادقی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به اردوی راهیان نور، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (اروحناه فداه) با اشاره به اینکه از اول اسفندماه این اردوگاه میزبان زائران شهدا شده است، گفت: در مرحله اول اعزام راهیان نور، بیش از ۳ هزار دانش آموز در این اردوگاه اسکان داده شدند.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده در دزفول با بیان اینکه مرحله دوم  اعزام راهیان نور از ۹ اسفند ماه شروع شده است، افزود:  بیش از ۲ هزار دانشجوی  وارد این اردوگاه شدند.

سرهنگ صادقی در ادامه با اشاره به اینکه زائران پس از بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین وارد اردوگاه شهید جعفرزاده برای استراحت شبانه و شام می‌شوند، خاطرنشان کرد: زائرین یک شب در اردوگاه شهید جعفرزاده اسکان داده می‌شوند و  فردای آن روز پس از صرف صبحانه و مراسم بدرقه ،عازم خرمشهر و دیگر مناطق عملیاتی دیگر برای زیارت خواهند شد.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده در دزفول با بیان اینکه این اردوگاه با همت فرمانده سپاه کربلا، مسئول ستاد راهیان نور مازندران و اداره گاز استان، از نعمت گاز شهری هم بهره‌مند شده است، گفت:   پیش بینی می شود که  امسال این اردوگاه میزبان بیش از ۱۰ هزار زائر در حوزه محلات و دانشجویی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها