خبرهای داغ:

اردوی سیاحتی زیارتی ویژه کارکنان وظیفه سپاه باغملک

به مناسبت روز جوان اردوی زیارتی، سیاحتی و فرهنگی یک روزه ویژه کارکنان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج و گردان انصار باغملک در روستای کلتندر برگزار شد 
کد خبر: ۹۴۹۷۱۷۴
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک سرهنگ پاسدار فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک از برگزاری اردوی زیارتی، سیاحتی و فرهنگی یک روزه ویژه کارکنان وظیفه در روستای زیبای کلتندر خبر داد.

سرهنگ عارف در تشریح این خبر اظهار داشت: به مناسبت یازدهم شعبان العظیم سالروز میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در راستای ارتقاء روحیه سربازان و ارج نهادن به جایگاه والای آنان ، اردوی یک روزه برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: در این اردوی یک روزه ضمن برگزاری نماز جماعت ،زیارت عاشورا ، با اجرای برنامه های متنوع از جمله برگزاری کلاس بهداشت روان، اجرای مسابقات ورزشی محلی و اهداء جوائز به گروه برنده محیط معنوی و شادی برای این عزیزان که سربازان ولایت هستند ایجاد شد.

گفتنی است در این برنامه که روستای زیبای کلتندر برگزار شد سرهنگ عارف در خصوص نیروی جوانی و غنیمت شمردن این فرصت استثنایی تاکید کرد : بهترین زمان عمر یک انسان جوانی اوست و تا می توانید از این فرصت بهترین استفاده را بکنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار