تجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح از الگوهای برتر عفاف و حجاب

مراسم تجلیل از الگوهای برتر عفاف و حجاب بسیج اقشار و مادران دارای چهار فرزند به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۹۷۱۹۳
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تجلیل از الگوهای عفاف و حجاب اقشار ،توسط بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان با حضور مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح ، مسئول فرهنگی و مسئول تعلیم و تربیت بسیج جامعه زنان سپاه فتح در محل ساختمان اقشار برگزار شد .
در این نشست سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین  سپاه فتح ضمن تاکید اهمیت جهاد تبیین گفت : وظیفه همه ماست که در هر جایگاهی و تریبون های مختلف به تبیین ابعاد دستاوردهای انقلاب و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی بپردازیم.
وی حفاظت و صیانت از ارزشهای انقلاب را امری ضروری دانست و افزود: دشمنان با نشانه گرفتن ایران از طریق جنگ های ترکیبی می خواهند مانع پیشرفت ایران شوند و وظیفه ما روشنگری واقعیت ها و امید آفرینی برای نسل نوجوان و جوان است .
مسئول ستاد تخصصی اقشار سپاه فتح با توجه به اهمیت فرزند آوری اظهار کرد: کاهش جمعیت و عدم تمایل خانواده ها به فرزند آوری توطئه برای آینده سوزی است که دشمن برای ایران پیچیده که در اینجا بانوان باید فرهنگ افزایش جمعیت را گفتمان سازی کنند .
وی در پایان جلسه از الگوهای برتر عفاف و حجاب و  مادران چهار فرزندی تجلیل شد .

تجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح از الگوهای برتر عفاف و حجابتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح از الگوهای برتر عفاف و حجابتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح از الگوهای برتر عفاف و حجابتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح از الگوهای برتر عفاف و حجابتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح از الگوهای برتر عفاف و حجابتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح از الگوهای برتر عفاف و حجابتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح از الگوهای برتر عفاف و حجابتجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح از الگوهای برتر عفاف و حجاب

 

 

ارسال نظرات