خبرهای داغ:
همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه هنر‌های تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور؛
همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه هنر‌های تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور، جلد اول کتاب آثار شهدای هنرمند استان فارس با عنوان (چلچراغ هنر) در شیراز رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۴۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور که از شنبه ۱۳ اسفند در شیراز برپاشده بود شامگاه دوشنبه ۱۵ اسفند با معرفی نفرات برتر در مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

در بخش عکس احمدرضا مداح به مقام نخست رسید و رضا غریبی و هاشم عرفان منش نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. در این بخش همچنین میلاد پناهی و مقداد دست نظرشایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش نقاشی داریوش حقایقی، سید علی مومن و میترا فیروزی به ترتیب اول تا سوم شدند. در این بخش نیز مهران افسری و مهین سالاری شایسته مقام تقدیر شناخته شدند.

در بخش خط نیز سعید رضا کامرانی، احمد علی باروتی و برهان توسلی به ترتیب اول تا سوم شدند. در این بخش نیز نعمت اله رمضانی، مرتضی کیهان پور و مهدی هنرجویان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش نقاشی خط نیز محمد امین حسن زاده، محمود نوری و محمود نوری توسلی به ترتیب اول تا سوم شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگرا فارس گفت: در این نمایشگاه ۱۱۰ اثر در قالب خوشنویسی، عکاسی، نقاشی و نقاشی خط از ۶۵ هنرمند شاهد و ایثارگر استان های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان به نمایش درآمده بود.

ابراهیم بیانی افزود: بیش از هزار اثر به دبیر خانه این نمایشگاه ارسال شده که پس از داوری، ۱۱۰ اثر برای نمایش در این نمایشگاه انتخاب شد.

در این مراسم همچنین نفرات برتر نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی «عبدالله» نیز معرفی شدند.
در بخش نقاشی مهسا خانی اوشانی، فاطمه مسرور و زهرا رضایی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش عکس سعید رضا رضوی به مقام نخست رسید و فربود قصرالدشتی و فاطمه مداح به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش دلنوشته علی رضایی، عابدین زارع و زهرا قاسمی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش شعر نیز سجاد حیدری قیری، علیرضا رجبعلی زاده و مجتبی خرسندی به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گزارش بسیج، رونمایی از کتاب آثار شهدای هنرمند استان فارس با محتوای زندگی، وصایا، خاطرات و آثار هنری ۱۶۶ شهید هنرمند دوران دفاع مقدس و ترور از جمله شهیدان آرشام سرایداران و محمدرضا کشاورز، از جمله دیگر بخش های این برنامه بود.

در این مراسم به صورت نمادین از خانواده شهیدان صمد گلبن حقیقی، محسن پورعبداله، حسین محمد مرادپور و محمد مسرور از شهدای هنرمند استان فارس تقدیرشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها