خبرهای داغ:

برگزاری یادواره سردارشهید پاسدار بهرام مزارعی در هندیجان+عکس

فرمانده سپاه ناحیه هندیجان از برگزاری یادواره و سالگرد سردار شهید پاسدار بهرام مزارعی در گلزار شهدای هندیجان با تلاش مخلصانه حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی و حضور خانواده معظم شهید خبر داد .
کد خبر: ۹۴۹۷۲۵۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

سرگرد پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : یادواره شهید بهرام مزارعی با دعوت از خانواده معظم شهید و رزمندگان، بسیجیان، پرسنل ناحیه و منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و فرمانده حوزه های مقاومت بسیج شهید مزارعی ، شهید آوینی و دانش آموزی، گردان امام رضا و گردان امام علی ، پیشکسوتان بسیجی و پاسدار و قشرهای مختلف مردم به همراه کارهای متنوع فرهنگی در گلزار شهدای هندیجان شمالی قطعه شهدا برگزار شد.

 

وی افزود : شهدا با ایثار خود به همه ماها عزت دادند و شهدا درس های ماندگار ی برای نسل کنونی و آینده با فداکاری و دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت به ما دادند.

 

درادامه گزارش خبری، رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید بهمن مزارعی در مراسم یادواره شهید سردار بهرام مزارعی اظهار داشت : شهید بهرام مزارعی با اخلاق ، مومن و شجاع و عاشق ولایت و رهبری بود و به ندای امام لبیک گفت و تا پای جانش از ایران اسلامی دفاع کرد که دراین راه مقدس به شهادت رسید .

 

مزارعی افزود : بهترین الگوی رفتاری واخلاقی شهدا هستند که بایستی برای شناخت بیشتر شهدا وصیت نامه های شهدا را مطالعه نمود. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها