دانش آموز دهه هشتادی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

بالاخره شهدا مرا طلبیده اند

تبریز- یکی از دانش آموزان اهری در خصوص آمدن خود به مناطق عملیاتی جنوب گفت: وقتی دوستم خبر داد برای این اردوی راهیان نور انتخاب شدیم از شدت خوشحالی سر از پا نمی‌شناختم و باور نمی کردم که بالاخره شهدا مرا طلبیده اند.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۰۴
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

محدثه بالش پور در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی انگیزه خود برای سفر به جنوب را آشنایی با زندگی افرادی عنوان کرد که برای حفظ دین و دفاع از کشورمان شهید شدند.

وی ادامه داد: من از وقتی که بچه بودم محل شهادت شهدا را که تلویزیون نماش می داد دلم می خواست به آن مکان ها سفر کنم و از نزدیک ببینم که چه اتفاق هایی افتاده است، روزی که دوستم آمد و به من گفت که از طرف مدرسه برای اردوی راهیان نور جنوب کشور انتخاب شدیم از شدت خوشحالی سر از پا نمی‌شناختم و باور نمیک ردم که بالاخره شهدا مرا طلبیده اند.

 بالش پور با بیان اینکه همه شهدا بهترین هستند، اضافه کرد: ولی بهترین شهیدی که من می شناسم شهید  سردار قاسم  سلیمانی است که سال ها برای آرامش جهان و صلح و دوستی جهاد کرد و جان خود را در این راه از دست داد.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ دین و کشور  از جان مایه گذاشتند و  برای پیروزی کشورمان  عاشقانه و مخلصانه پای وفایشان به کشور ایستادند، خاطرنشان کرد: وظیفه دهه هشتادی ها در مقابل خون شهیدان این است که راه آن ها را ادامه دهند و نگذارند خون شهدا پایمال شود.

بالش پور اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل هرگز تمام نمی شود حالا هم در میدان جنگ بی حجابی و حفظ حجاب هستیم ما باید در مقابل کسانی که بی حجابی را می‌خواهند مقاومت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار