امام جمعه اهل سنت خاش در گفتگو با بسیج مطرح کرد:
مولوی شهنوازی گفت: تمام اقشار جامعه اسلامی اعم از شیعه و سنی به ظهور حضرت مهدی موعود(عج) اعتقاد دارند.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۱۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

مولوی محمدعلی شهنوازی، امام جمعه اهل سنت خاش، در گفت وگو با خبرنگار بسیج در خاش افزود: تنها تفاوت در دیدگاه و روایات این است که اهل تشیع به متولد شدن و غیبت امام مهدی عقیده دارند، اما جامعه اهل سنت می گویند، در آخر الزمان ایشان متولد می شوند و از نوادگان پیامبر اسلام هستند.

وی بیان کرد: در روایات آمده؛ امام زمان برای اجرای عدالت و مقابله با دشمنان اسلام ظهور می کنند و حضرت عیسی مسیح نیز ایشان را در اتباع از سنت های پیامبر اسلام یاری می رسانند.

مولوی شهنوازی ادامه داد: برای اسلام باعث افتخار هست که یکی از فرزندان رسول الله صلی الله و علیه وسلم در کنار نبی بزرگ و اولوالعزم مانند حضرت عیسی مسیح علیه السلام حضور خواهد داشت‌.

امام جمعه اهل سنت خاش تصریح کرد: اسلام دینی واحد و توحیدی بوده که با آمدن آن تمام ادیان الهی منسوخ گشته و همگان در قالب امت اسلامی قرار می گیرند، بنابراین همگان به عظمت و ختم نبوت پیامبر رحمت اعتقاد دارند و بر همین اساس عیسی مسیح علیه السلام در موقع نماز به امام مهدی اقتدا می کنند.

وی اظهار کرد: همه اقشار امت اسلامی باید با وحدت رویه و همبستگی و اتحاد یکپارچه به احیای اسلام و کلمه الله بیندیشند و مسیری را طی کنند که در آن عدل و انصاف و نجات از گمراهی و ضلالت و تاریکی و ظلم و بی عدالتی و مقابله با زورگویی و نجات مظلوم هست.

ارسال نظرات