امام جمعه خاش گفت: شهیدان با جانفشانی و ایثارگری و مجاهدت بی‌مثال خود در عرصه جنگ نابرابر حق بر علیه باطل برای اسلام و انقلاب عزت و سربلندی و اعتبار و ابهت کسب کردند.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۲۰
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان خاش، در گفت وگو با خبرنگار بسیج در خاش افزود: شهیدان ما هشت سال جنگ تحمیلی و سالهای انقلاب و مدافعان حرم مسیری را طی کردند که در آن جاودانگی و کامیابی در دنیا و آخرت است.

وی بیان کرد: شهیدان و رزمندگان اسلام در جبهه حق بر علیه باطل در امتداد شهیدان صدر اسلام حرکت کردند و راه آنان یقیناً تداوم دارد و فرزندان ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی همین مسیر را طی می کنند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بر گرفته از قیام حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام و شهدای اسلام بوده و در این حرکت و قیام انقلابی ملت بزرگ ایران مبارزه با ظالم و ظلم و بی عدالتی و دفاع از حقوق مظلومان و محرومین در اولویت است‌.

امام جمعه خاش بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه نام الهی و اسلام ناب محمدی صلی الله و علیه وسلم و سیرت قرآنی شکل گرفت و امتداد آن نیز دفاع از اسلام و قرآن و جاودانگی دنیوی و اخروی خواهد بود.

ارسال نظرات