برگزاری جشن میلاد امام زمان در نمازخانه سپاه شهرستانی سراوان/ انتظار و ظهور در امتداد عاشورا و کربلا است

حجت الاسلام حاجی وند عاشورا و انتظار را دو خط پشت سر هم و دنبال هم بیان کرد، گفت: ما هم منتظر حسین هستیم منتهی حسین دیگری که مهدی نام دارد کما اینکه کربلاییان انتظار امام حسین علیه السلام را می کشیدند اگر کسی نبود آن روز در خیمه حسینی ثبت نام کند امروز در کلاس انتظار باید اسمش را بنویسد.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۳۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، جشن بزرگ میلاد امام زمان با حضور با حضور امام جمعه شهرستان، جانشین سپاه شهرستانی سراوان و جمعی از پاسداران در نمازخانه سپاه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی وند، روحانی اعزامی از قرارگاه شهید سجاد در این مراسم گفت: رابطه بین امام زمان و امام حسین علیه السلام همانند رابطه بین ظهور و عاشورا، رابطه بین یاران حسین و یاران امام زمان ارواحنا فداه است.

وی با اشاره به این مطلب که عاشورا و انتظار دو خط پشت سر هم و دنبال هم است، افزود: انتظار و ظهور در امتداد عاشورا و کربلا است، ما هم منتظر حسین هستیم منتهی حسین دیگری که مهدی نام دارد کما اینکه کربلاییان انتظار امام حسین علیه السلام را می کشیدند اگر کسی نبود آن روز در خیمه حسینی ثبت نام کند امروز در کلاس انتظار باید اسمش را بنویسد.

وی با اشاره به این مطلب که یاران مهدی و یاران امام حسین وجه مشترکشان انتظار است، بیان کرد: هر دو انتظار می برندیاران امام حسین(ع)  انتظار حسین(ع) و یاران امام زمان انتظار حضرت مهدی(عج) باید یک صفات و ویژگیهای مشترکی هم  منتظران داشته باشند، که این مهم در کنار هم و با هم رعایت شود.

ارسال نظرات