فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

رسالت اصحاب رسانه زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است

سردار اکبری گفت: رسالت امروز جامعه رسانه ای کشور عزیزمان فراهم نمودن و پیاده سازی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۶۸
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

سردار علی محمد اکبری در این جشنواره با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی(عج) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این جشنواره ها فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و همچنین تجلیل از زحمات اصحاب رسانه و اهالی قلم است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به قداست جایگاه قلم در اسلام و قرآن، وجه تشابه جشنواره با نام حضرت ابوذر را یادآوری کرد و افزود: ابوذر در زمان پیامبر عظیم الشأن اسلام جزء صحابی خاص بود و همراهی ویژه با حضرت علی علیه السلام هم داشت که ذهن را به انقلاب اسلامی و دوران رهبری امامین انقلاب و گام اول و دوم می برد.

سردار اکبری در تشریح برخی از خصوصیات ابوذر،  گفت: صداقت و راستگویی، مطالبه گری، روشنگری، بصیرت افزایی، طرفداری از جبهه حق که ویژگی بسیار مهمی است زیرا برخی بعد از پیامبر منحرف شدند و فریب چرب و شیرین دنیا را خوردند و از جبهه حق دور شدند؛ حق گویی، حق شناسی، سبک زندگی اسلامی و تبیین که از مطالبات رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، از ویژگی های ابوذر به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت امروز ما و جامعه رسانه ای کشور عزیزمان فراهم نمودن و پیاده سازی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اثرگذاری رسانه ها در عصر حاضر را یادآوری کرد و با اشاره به اینکه رسانه های غربی امروز جای حق و باطل را عوض می کنند به تشریح رسالت رسانه های انقلابی پرداخت و گفت: جهاد تبیین از رسالت های رسانه های ماست.

سردار اکبری با بیان اینکه؛ ذات دشمن، دشمنی کردن است و به هیچ وجه دست از دشمنی اش برنمی دارد، اظهار کرد: دشمن هر روز به بهانه ای به دنبال سلب آرامش از کشور ماست و مدام سیاه نمایی می کنند؛ لذا امیدآفرینی را باید رسانه های ما در دستور کار داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بااشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد کنگره شهدای جامعه عشایری کشور که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: هرکسی مردم را به سمت آینده ناامید کند، در زمین دشمن کار می کند؛ لذا امیدآفرینی حقیقی از رسالت های رسانه های کشورماست.

وی، مطالبه گری به حق و درست و شایسته را از دیگر رسالت های اصحاب رسانه برشمرد و گفت: انتقاد باید به جا و درست و همراه با راهکار و پیشنهاد باشد.

سردار اکبری، ترویج سبک زندگی اسلامی، مقابله با جنگ روانی دشمن، حفظ و تداوم روحیه انقلابی عملی در جامعه را از دیگر رسالت های مهم اصحاب رسانه و اهالی قلم و اندیشه برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بخشی از مطالبات خبرنگاران و اصحاب رسانه را هم بیان کرد و گفت: شناسایی خبرنگاری بعنوان مشاغل سخت و زیان آور، امنیت شغلی، بیمه حوادث و بازنشستگی و بروز رسانی سواد رسانه ای از مطالبات خبرنگاران و اصحاب رسانه است که متولیان آن باید در این راستا بیشتر تلاش کنند.

سردار اکبری، مشکلات فرهنگی را از مهم ترین مشکلات کشور دانست که با حل آنها بسیاری از مشکلات دیگر کشور هم رفع خواهد شد و تأکید کرد: تقویت فرهنگی جامعه از مطالبات مردم است که بیش از 300 هزار شهید داده اند و هر روز هم یک شهید مدافع حرم یا مدافع امنیت دیگر را شاهد هستیم. لذا باید بگوییم در برابر تهاجم فرهنگی چه کرده ایم؟

وی در پایان گفت: یکی از دلایل مخالفت های دشمنان در حال حاضر روی کار بودن دولت منسجم و انقلابی است که موفقیت هایی را کسب کرده و در حال رسیدن به موفقیت های دیگری است و با اطمینان می گویم علی رغم مشکلات اقتصادی و فرهنگی موجود، مردم عزیز این کشور به خاطر مشکلات با دشمن معامله نخواهند کرد و از جایگاه نیروهای مسلح هم اعلام می کنم هیچ قدرتی توان رویارویی با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را ندارد.

در این مراسم از برگزیدگان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار